Københavns Politi

Tagbrand på Frederikssundsvej

Del

8.5.2026 13:43:52 CEST | Københavns Politi 

Branden på Frederikssundsvej er nu under kontrol. Der er fortsat ikke meldinger om tilskadekomne.
Samtidig er afspærringerne på Hulgårdsvej mellem Borups Allé og Frederikssundsvej nu ophævet. Frederikssundsvej er dog fortsat afspærret mellem Hulgårdsvej og Provstevej, så trafikken er stadig påvirket. Vi opdaterer her, når der er nyt.

8.5.2026 12:50:07 CEST | Københavns Politi 

Vi arbejder fortsat med tagbranden på Frederikssundsvej og vi vil være til stede i området i de kommende timer. Afspærringerne i området giver trafikale udfordringer, og vi opfordrer til, at man søger alternative ruter og holder sig orienteret. Vi opdaterer her, når der er nyt.

8.5.2026 12:16:49 CEST | Københavns Politi 

Vi er sammen med Hovedstadens Beredskab til stede på Frederikssundsvej, hvor der er tagbrand i en bygning. Vejen er spærret mellem Hulgårdsvej og Theklavej. Samtidig er Hulgårdsvej spærret mellem Borups Allé og Frederikssundsvej. Der er ikke meldinger om tilskadekomne, men beboerne i flere opgange er ved at blive evakueret. Der er samtidig en del røg, der bevæger sig i nordlig retning, og vi opfordrer til, at beboere i området så vidt muligt undgår røgen og om nødvendigt lukker døre og vinduer.

Abonner på myndighedsmeddelelser fra Københavns Politi

Abonner på alle kommende myndighedsmeddelelser fra Københavns Politi ved at registrere din mailadresse nedenfor. Du kan altid ophæve dit abonnement igen.

Flere meddelelser fra Københavns Politi

Cyklende betjente i morgentrafikken23.6.2026 10:02:50 CEST | Myndighedsmeddelelse

Betjente fra Nørrebro og Østerbro nærpoliti var i går cyklerne med fokus på morgentrafikken på Jagtvej og Nørre Allé. De fleste kørte, som de skulle, men fem benyttede håndholdt mobiltelefon, mens de kørte bil. Det kostede både en bøde og et klip i kørekortet. Senere tog en patrulje den til fods langs Nørrebrogade, hvor mange glade borgere hilste på. Ved Dr. Louises Bro var der dog også cyklister, vi selv måtte hilse på. Bl.a. 17 der kørte på fortovet, mens otte benyttede håndholdt mobiltelefon.

Bil konfiskeret ifm. narkohandel19.6.2026 13:28:26 CEST | Myndighedsmeddelelse

Nærpolitiet på Amager foretog i går anholdelse af en 41-årig dansk mand, som i sin bil blev fundet besiddelse af ca. 1,5 kg hash. Han var endvidere i besiddelse af et pengebeløb, som omregnet svarer til salg af ca. 240 gram hash. Han er ud over lov om euforiserende stoffer også blevet sigtet for at være i besiddelse af en peberspray samt at føre bilen under påvirkning af euforiserende stoffer. Bilen er blevet beslaglagt mhp. konfiskation, da den blev anvendt i forbindelse med narkohandel.

World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye