EHRNO flexible A/S - seneste pressemeddelelserhttps://via.ritzau.dk/rss/releases/latest?lang=da&publisherId=8562339Sidst udsendte pressemeddelelserNy strategi: Emballageproducent vil genanvende spildprodukterhttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/13600566/ny-strategi-emballageproducent-vil-genanvende-spildprodukter?lang=daEmballageproducenten EHRNO Flexible vil bidrage til den cirkulære økonomi og tage ansvar for de overskudsprodukter, deres produktion medfører. Derfor lancerer de et nyt initiativ, hvor spildprodukter indsamles og genanvendes.Thu, 24 Sep 2020 04:00:00 GMThttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/13600566/?publisherId=8562339&lang=daEHRNO flexible: Ung projektleder skal forbedre kundeservicehttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/13039744/ehrno-flexible-ung-projektleder-skal-forbedre-kundeservice?lang=daI industrien vokser behovet for akademikere. Det gælder også for emballagevirksomheden EHRNO flexible i Herning, hvor den afghanskfødte ingeniør Monika Belal er ansat som projektleder for at forbedre servicen og aflaste direktøren.Thu, 14 Jun 2018 04:00:00 GMThttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/13039744/?publisherId=8562339&lang=daEmballagevirksomhed styrker salget til fremtidig væksthttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/12055834/emballagevirksomhed-styrker-salget-til-fremtidig-vaekst?lang=daEHRNO flexible, der er leverandør af emballageløsninger til blandt andet fødevarebranchen, har det seneste år ændret dele af salgsorganisationen. Nu er Herning-virksomheden klar til at sætte turbo på væksten.Mon, 15 Jan 2018 05:00:00 GMThttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/12055834/?publisherId=8562339&lang=daFoodTech 2016: EHRNO flexible vil erobre nye markederhttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/8562354/foodtech-2016-ehrno-flexible-vil-erobre-nye-markeder?lang=daHerning-virksomheden EHRNO flexible, der leverer emballageløsninger til fødevarebranchen, satser benhårdt på at udvide forretningen, og første skridt tages på dette års FoodTech-messe fra 1. november.Mon, 24 Oct 2016 05:00:00 GMThttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/8562354/?publisherId=8562339&lang=da