Elbæk strategi & kommunikation - seneste pressemeddelelserhttps://via.ritzau.dk/rss/releases/latest?lang=da&publisherId=5012029Sidst udsendte pressemeddelelserKendte politikere, journalister og meningsdannere tyvstarter Folkemødet onsdag den 15 junihttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/6285176/kendte-politikere-journalister-og-meningsdannere-tyvstarter-folkemodet-onsdag-den-15-juni?lang=daFolkemødet vokser i praksis fra en fire til en fem dages festival, når kendte politikere, politiske journalister og meningsdannere tyvstarter Folkemødet i forbindelse med 'Folkemødets Formøde' onsdag d. 15. juni i Allinge, med deltagelse af blandt andre Bornholms borgmester Winnie Grosbøl, Peter Skarup (DF), Uffe Elbæk (Alternativet), Nina Gross (Kvinfo) mf. Tendensen med tyvstart på Folkemødet breder sig samtidig, da også andre aktører tager forskud på den store politiske festival.Fri, 10 Jun 2016 09:38:07 GMThttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/6285176/?publisherId=5012029&lang=daPlenti runder 5.000 kunderhttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/5964573/plenti-runder-5000-kunder?lang=daMed en kombination af fri tale & data på mobilen samt fri adgang til en række digitale underholdningstjenester har det nye danske telekoncept Plenti allerede trukket 5.000 kunder til.Fri, 06 May 2016 05:00:00 GMThttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/5964573/?publisherId=5012029&lang=da