Buch Advokatfirma - seneste pressemeddelelserhttps://via.ritzau.dk/rss/releases/latest?lang=da&publisherId=13559081Sidst udsendte pressemeddelelserEkspert i arv: fodfejl kan tvinge efterladte fra hus og hjemhttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/13573532/ekspert-i-arv-fodfejl-kan-tvinge-efterladte-fra-hus-og-hjem?lang=daSiden finanskrisen har mange sparet testamentet væk. Den gængse opfattelse er, at man arver hinanden, hvis man er gift, men ifølge advokaten kan det hurtigt blive en dyr fodfejl.Tue, 14 May 2019 05:00:00 GMThttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/13573532/?publisherId=13559081&lang=daKom godt fra start som iværksætter med råd fra advokatenhttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/13559969/kom-godt-fra-start-som-ivaerksaetter-med-rad-fra-advokaten?lang=daOptimismen er stor i iværksætteriet, der i øjeblikket buldrer derudaf. Få advokatens bedste råd til, hvad du bør overveje, hvis du er på vej til at slippe den indre iværksætter løs.Mon, 17 Sep 2018 05:00:00 GMThttps://via.ritzau.dk/pressemeddelelse/13559969/?publisherId=13559081&lang=da