360°Company

YouSee butik inviterer indenfor med Google Street View

YouSee inviterer nu indenfor i alle 44 butikker med indendørs Google Street View. Det betyder, at kunder, potentielle kunder og andre nysgerrige sjæle kan tage et kig indenfor og danne sig et overblik over en eller flere butikker. Helt uden at rejse sig fra sofaen.

- Da vi tidligere i år samlede TDC Privat og YouSee i ét stærkt YouSee, skiftede vi også det visuelle udtryk i alle vores butikker. Vi ville derfor gerne invitere vores kunder indenfor og se vores nye butikker både fysisk og online med en 360 graders Google Street View Tour. Bureauet 360°company har stået for alt lige fra fotooptagelser til upload til Google Street View. Vi er meget tilfredse med løsningen og samarbejdet har fungeret rigtig godt, udtaler Kenneth Korsgaard, Afdelingsdirektør for YouSee Retail.

Og præsentationerne er i sandhed en brugeroplevelse ud over det sædvanlige. Men indendørs Google Street View kan også en hel del rent teknisk:

- Udover at vi kan vise vores butikker frem, øger 360 graders-løsningen brugeroplevelsen, når vores kunder kan opleve en Street View tur i vores butikker, når de finder os via Google Maps. På samme måde opnår vi øget synlighed, når filmene dukker op i Google søgninger, fastslår SEO Manager i TDC Group, Brian Petersen.

De indendørs Google Street View Tours i YouSee-butikkerne blev optaget i løbet af sommeren og ligger i dag alle sammen på Google Maps. Inden længe vil de også være at finde på yousee.dk.

Eksempel (brug din mus eller din finger til at navigere med):
YouSee butik Aarhus City: https://goo.gl/maps/GmucCnbSSNq (Google Maps) - her indsat på yousee.dk: http://privat.yousee.dk/butik/?id=tdc8000

Hvorfor er indendørs Street View smart?
- En interaktiv 360 graders præsentation af virksomheden giver en følelse af at være der selv, udtaler Kim Larsen, salgschef i 360°company. Præsentationen giver mulighed for at vise virksomhedens omgivelser, faciliteter, indretning og udvalg frem til kunder og brugere. Det kan også være et praktisk værktøj for større kæder til intern brug, så man fra centralt hold har et visuelt overblik over kædens afdelinger. Det giver desuden større synlighed ved lokale søgninger i Google og kan have en positiv effekt på placeringen i søgeresultaterne, bl.a. ved at implementere det på en hjemmeside, afslutter han.

Fakta:
• YouSee har fået lavet 360 graders Street View Tours af alle 44 YouSee-butikker i hele Danmark
• En indendørs Google Street View Tour er skabt af 360 graders-billeder, der er sat sammen til en samlet rundtur i virksomheden
• Den virtuelle rundtur uploades til virksomhedens virksomhedsprofil på Google Maps og kan også integreres direkte på en hjemmeside
• Rundturen kan tilgås fra desktop, smartphone og tablet
• 360°company har stået for fotograferingen og tilrettelæggelsen af de 44 YouSee-butikker.
www.360company.dk

For yderligere information, kontakt venligst:
Brian Petersen, TDC Group, Tlf; 29360153
Kim Larsen, 360°company, Tlf; 28687952, kl@360company.dk