You got this: PARKSIDE lancerer kampagne med Arnold Schwarzenegger

Kampagnen, hvor Hollywood-stjernen motiverer til gør-det-selv, går live i denne uge på Lidls sociale medier.

Arnold Schwarzenegger er det nye ansigt for Lidls gør-det-selv-univers, PARKSIDE.

Arnold Schwarzenegger er det nye ansigt for PARKSIDE. Med ordene "You got this!" motiverer han på sociale medier, når han deler sine hemmeligheder til succes i reklamer for PARKSIDE. Her kan seerne opleve legendariske øjeblikke fra hans karriere, udført i PARKSIDE gør-det-selv-verdenen. Arnold Schwarzenegger taler for PARKSIDE. Han inspirerer folk til at tage tingene i egen hånd og følger dem på vejen mod succes. En god portion humor og selv-ironi følger også med på rejsen.

Schwarzenegger og PARKSIDE er virkelig et perfekt match. Christoph Pohl, Chief Purchasing Officer hos Lidl International, forklarer: "Takket være kontinuerlig udvikling gennem mange år er der med PARKSIDE blevet skabt et brand, som allerede har inspireret mange kunder med høj kvalitet, fremragende priser, et imponerende sortiment og tiltalende design. Med Arnold Schwarzenegger har vi formået at vinde en person, der udstråler mange af vores værdier. PARKSIDE står for at tage tingene i egen hånd. Vi ønsker at give folk selvtillid til, at de kan gøre det. Arnold Schwarzenegger er en handlekraftig person, autentisk, beslutsom og jordnær. Vi er stolte af, at han nu er en del af PARKSIDE-teamet."

Gør-det-selv for alle er det, PARKSIDE handler om. Brandet er specielt rettet mod alle dem, der kan lide at reparere, bygge og arbejde i haven – bare smøg ærmerne op. Sortimentet af værktøj, haveudstyr og tilbehør er tilgængeligt hos Lidl.

Værktøj er ikke fremmed for Arnold Schwarzenegger. Han plejede at arbejde som murer og er en skaber. Dette er endnu en grund til, at samarbejdet er en fuldendt succes for skuespilleren, som han understreger: "You got this - det er præcis min indstilling. Du skal tro på dig selv, det er derfor, jeg er en PARKSIDE-person."

Om PARKSIDE:

Mærket PARKSIDE er tilgængeligt hos Lidl og tilbyder gør-det-selv-produkter, der gør det muligt for alle og enhver at tackle have-, hjem- og værkstedsopgaver. PARKSIDE Performane-serien appellerer også til meget ambitiøse og erfarne gør-det-selv-entusiaster. Med X20V batteriserien tilbydes kunderne over 100 værktøjer til værksted og have, som alle kan betjenes med blot ét kompatibelt batteri. Uanset om du er professionel eller nybegynder: Med høj kvalitet, fremragende priser, et bredt udvalg og selvfølgelig et attraktivt design har PARKSIDE allerede formået at overbevise mange. Læs mere på: https://www.lidl.dk/c/parkside/s10015217

You got this: PARKSIDE lancerer kampagne med Arnold Schwarzenegger

Lidl og WWF indgår strategisk internationalt partnerskab27.6.2024 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Dagligvarekæden Lidl og WWF har indgået et femårigt internationalt partnerskab i alle de 31 lande, hvor Lidl er repræsenteret inklusive Danmark. Det langsigtede strategiske samarbejde med WWF fokuserer på Lidls arbejde med bæredygtighed gennem hele dagligvarekædens værdikæde for at bidrage til at tackle en række globale miljøudfordringer. Målet er at gøre det lettere for Lidls kunder at vælge bæredygtigt og fremme forretningsmodeller, der tager hensyn til naturen.