Worldsport24-7.dk

Worldsport24-7.dk skaber nyt sportsunivers

Med et sportsunivers bestående af sportsnyheder, livescores samt sportsprodukter fra en række stærke sportsbrands, skaber Worldsport24-7.dk et unikt sportsunivers.

Unikt sportsunivers.

Worldsport24-7.dk ApS er en dansk ejet virksomhed, som værner om deres kunder såvel som deres leverandører,

så alle parter får en god sportsoplevelse hos Worldsport24-7. For mange hører pris og kvalitet ofte sammen, Worldsport24-7 mener ikke, at kvalitet nødvendigvis behøver at være dyrt. De stræber altid efter at have billige priser, samt en masse gode tilbud, så alle kan trække i noget fedt sportstøj.

Derudover tilbyder Worldsport24-7; gratis fragt ved køb over kr.: 500.- samt hele 365 dages gratis retur.

Virksomheden mission….Er at yde den bedste service inden for sportsverden, og derfor vil både de nyeste sportsnyheder, livescores, sportsprodukter være at finde i deres univers. Dette er også årsagen til, at man har valgt at opdele fokusset på hjemmesiden, så man som forbruger i høj grad selv kan vælge, om man kun vil se de seneste sportsnyheder, sportsprodukter. Der er også taget hensyn til kundens sportsinteresser, så hvis man interesserer sig for f.eks. fodbold, vil der være sportssider dedikeret til netop den sportsinteresse, både hvad angår sportsnyheder og sportsprodukter.

Direktør, Jannie Madsen beskriver virksomheden således:

Jeg ser et hul i markedet, hvor man kombinerer sportsnyheder med gode sportsprodukter indenfor præcis den sportsgren man ønsker at følge, og derfor har vi skabt det her unikke sportsunivers, hvor man kan følge med i det hele på en gang.”

Worldsport 24-7 har pt. lagt et øget fokus på udvalgte sportsgrene, men en vision om at dække endnu flere i fremtiden.

Miljø og bæredygtighed

Worldsport24-7’s fremtidsudsigter byder på en genbrugsordning, som belønner de ansvarlige sportsfolk, der tænker bæredygtigt, samt gør en ekstra indsats for at hjælpe med at passe på miljøet.
Worldsport24-7 gør det muligt for dig at rydde op i din sportsgarderobe og blive belønnet for det!
Hos worldsport24-7 er der lagt øget fokus på 3. verdenslande, og alt dit gamle sportstøj bliver sendt til dem, der har brug for det. Konceptet forløber således; Worldsport24-7 sorterer alle sportsprodukterne efter anvendelighed, og sørger for at sende sportsprodukterne til skoler, idrætscentre, landsbyer eller til genbrug hos vores producerende samarbejdspartnere. Det eneste du skal gøre er, at sende dine gamle sportsprodukter som ligger og samler støv retur i Worldsports24-7’s genbrugsemballage, den genbrugsemballage du modtog dine købte sportsprodukter i. Det er helt gratis, fragten er betalt. De kvitterer endda med en værdikupon som tak for ulejligheden og tak for hjælpen.

Gratis fragt over kr. 500.- 365 dages fri returret 1-2 dages levering

Se alle mulighederne på: www.worldsport24-7.dk