Wimbledon: Rekordresultat lurer for storspillende Wozniacki

Med Serena Williams’ fravær og en fornuftig lodtrækning er banen kridtet op til karrierens første Wimbledon-kvartfinale for Caroline Wozniacki. Sådan lyder vurderingen fra NordicBet.

Selvom Caroline Wozniacki led et finalenederlag i sidste uges WTA-turnering i Eastbourne, har den danske tennisdarling for alvor fundet storspillet frem inden det går løs i årets Wimbledon. Og skal man tro spilleselskabet NordicBet kan Wozniacki meget vel levere karrierens hidtil bedste Wimbledon-resultat.

Formår Wozniacki at komme i sin første Wimbledon-kvartfinale betaler NordicBet pengene 4,55 gange igen, mens de super-optimistiske kan hente hele odds 26 på den totale triumf. Tror man derimod, at Wozniacki for sjette gang må kapitulere i 1/8-finalen kan man hente indskuddet 4,00 gange igen.

”Caroline fik for en gangs skyld lidt lodtrækningsheld, så vi forventer, at hun som minimum kommer i 1/8-finalen. Med slyngveninden Serena Williams og Sharapova ude, får Caroline formentlig aldrig bedre chancer for at komme blandt de sidste otte end i år”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet, der åbner døren på klem for overraskelsen:

”Wozzy spiller noget af det mest offensive tennis, vi har set i flere år, og man er i tenniskredse for alvor begyndt, at omtale hende som en seriøs bejler til Grand Slam-titlerne. Selvom græsunderlaget ikke er Carolines foretrukne, er hun med sin nyfundne aggressivitet altid farlig for topfavoritterne, så en finaleplads er ikke utopi”.

Caroline Wozniacki skal på banen første gang i morgen tirsdag, hvor der venter ungarsk modstand i form af Timea Babos.

Wimbledon 2017 - Hvor langt kommer Caroline Wozniacki?
2. runde      1.20
3. runde      1.60
1/8 finale     2.55
Kvartfinale   4.55
Semifinale   8.00
Finale         15.00
Vinder         26.00

Wimbledon 2017 – I hvilken runde ryger Caroline Wozniacki ud?
1. runde      5.00
2. runde      3.25