Webshopejere leverede pakker hele natten

3.4.2017 07:30 | HiFi-freaks.dk

Del

Ejerne af HiFifreaks.dk drog nytte af en lille virksomheds fleksibilitet og leverede selv pakker en hel nat. Forening for Dansk Internethandel kalder servicen for ekstraordinær.

– Det er klart, at mindre virksomheder har en helt anden mulighed for at bøje egne regler og ændre procedurer. Ordremængden er mere overskuelig, og de kan derfor tilbyde den personlige service, når det er krævet, siger Henrik Theil, kommunikationschef ved FDIH. Foto: PR.
– Det er klart, at mindre virksomheder har en helt anden mulighed for at bøje egne regler og ændre procedurer. Ordremængden er mere overskuelig, og de kan derfor tilbyde den personlige service, når det er krævet, siger Henrik Theil, kommunikationschef ved FDIH. Foto: PR.

Webbutikker får ofte skudt i skoene, at de ikke kan levere lige så god service, som fysiske butikker er i stand til. Den påstand blev udfordret af de to ejere af HiFifreaks.dk, Thomas Sillesen og Daniel Nielsen, så selv den argeste modstander af nethandel må løfte på hatten. Med ønsket om at skubbe deadlinen for, hvor sent kunderne kunne bestille varer, der skulle gives som julegaver, droppede ejerne nemlig PostNord og kørte egenhændigt ud med højttalere, forstærkere og andet grej den 23. december – samme dag som nogle af bestillingerne blev modtaget.

– Vi havde lovet kunderne, at varerne kom ud inden jul, og PostNord skulle på grund af ekstrem juletravlhed bruge mange dage på at levere dem, så vi valgte at gøre det selv. Vi delte landet op imellem os og brugte hele den 23. december på landevejen – klokken var 3.00 om natten, da jeg mødte den sidste kunde. Det var faktisk en rørende oplevelse, for de var så taknemmelige, at vi blev mødt med kram og små gaver til turen, fortæller Thomas Sillesen.

På grund af bøvlet med papirarbejdet, tog Thomas Sillesen og Daniel Nielsen billeder af alle de forundrede og glade mennesker med pakkerne i hånden som dokumentation for, at leveringen havde fundet sted.

– Vi hører ofte, at servicen er bedre i konventionelle butikker, men det har jeg svært ved at se, for vi står altid til rådighed på telefonen eller chatten. Og på grund af vores størrelse er vi meget mere fleksible og kan gøre undtagelser som eksemplet fra julen, eller som for nylig hvor vi leverede og installerede et sæt højttalere på femte sal til en mand, der ikke kunne gøre det selv, fordi han sidder i kørestol, forklarer Thomas Sillesen.

Service over normen

Historien om de to webbutikejere, der på egen hånd agerede julemænd, har vakt genlyd hos webbutikkernes interesseorganisationen, Foreningen for Dansk Internethandel, som er imponeret over den gode service.

– De to ejere har ydet en helt fantastisk service, som ligger over det, vi ellers hører om. Det er suverænt, at de på den måde sikrer, at kunderne kan give deres gaver juleaften. En sådan levering ville man nok få lov at betale for mange andre steder, siger Henrik Theil, kommunikationschef ved FDIH og uddyber:

– Jeg vil dog vove den påstand, at også de store webbutikker har et højt serviceniveau. Men det er klart, at mindre virksomheder har en helt anden mulighed for at bøje egne regler og ændre procedurer. Ordremængden er mere overskuelig, og de kan derfor tilbyde den personlige service, når det er krævet, forklarer Henrik Theil.

Nøgleord

Kontakter

Thomas Sillesen
Indehaver, HiFifreaks.dk
(+45) 40 50 22 99
ts@densen.dk

Billeder

– Det er klart, at mindre virksomheder har en helt anden mulighed for at bøje egne regler og ændre procedurer. Ordremængden er mere overskuelig, og de kan derfor tilbyde den personlige service, når det er krævet, siger Henrik Theil, kommunikationschef ved FDIH. Foto: PR.
– Det er klart, at mindre virksomheder har en helt anden mulighed for at bøje egne regler og ændre procedurer. Ordremængden er mere overskuelig, og de kan derfor tilbyde den personlige service, når det er krævet, siger Henrik Theil, kommunikationschef ved FDIH. Foto: PR.
Download
Ejerne af HiFifreaks.dk leverede selv pakker til langt ud på natten den 23. december. Foto: PR.
Ejerne af HiFifreaks.dk leverede selv pakker til langt ud på natten den 23. december. Foto: PR.
Download

Links

Information om HiFi-freaks.dk

HiFi-freaks.dk
Randersvej 32
6700 Esbjerg

7518 1214http://hifi-freaks.dk/webshop/

HiFi-freaks.dk er onlineforhandler af HiFi til entusiasten såvel som konfirmanden. Firmaet importerer selv en vifte af nøje udvalgte kvalitetsmærker direkte fra producenterne og skærer dermed fordyrende mellemled fra. HiFi-freaks.dk går videre end købeloven og giver 30 dages fuld fortrydelsesret samt tre års reel garanti. www.hifi-freaks.dk

Følg pressemeddelelser fra HiFi-freaks.dk

Ved at skrive dig op her, vil du modtage pressemeddelelser på mail når de udsendes. Indtast din mail og følg instruktionerne. Det er ligeså let at melde sig fra igen.

Flere pressemeddelelser fra HiFi-freaks.dk

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter, og finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum