Volbeat tilføjer endnu en dansk koncert på deres “Servant Of The Road” verdens turné

VOLBEAT
’SERVANT OF THE ROAD WORLD TOUR 2022’
JYSKE BANK BOXEN
18. OKTOBER 2022

Bandet spiller en imponerede række af arena koncerter, der der tager bandet til 33 arenaer i Europa. Bandet spiller bl.a. Barclays Arena i Hamborg, Le Zenith i Paris og turnéen afsluttes i legendariske Wembley Arena.
Volbeat slår atter rekorder i samlet antal billetter på én europæisk turné, den største turné i bandets historie og den største arena turné nogensinde for et dansk rockband!

“Vi er meget glade for at kunne tilføje endnu en dansk koncert til vores “Servant Of The Road” turné. Det har været lidt af et puslespil at få det hele til at falde på plads. Det er næsten tre år siden vi spillede i Herning og generelt i DK, så den skal altså haven over nakken til oktober!” Udtaler frontmand Michael Poulsen.

Volbeat’s sjette album “Seal The Deal & Let’s Boogie” rundede de 120.000 solgte albummer i juli måned og er til dato bandets mest populære her til lands med intet mindre end seks platinplader i ryggen.

Volbeat er: Michael Poulsen (guitar/vocal), Jon Larsen (trommer), Rob Caggiano (guitar) og Kaspar Boye Larsen (bas)

Billetpriser: PL1 645,- / Pit 595,- / PLU (stå) 595,- / PL2 545,- / PL3 425,- / PL4 355 kr. + gebyr
Billetsalget starter fredag 19. august kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk
Live Nation presale starter torsdag 18. august kl. 10:00 for Live Nation nyhedsbrevsmodtagere og på livenation.dk

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

Gør klar til at blive suget ind i en verden af piratmetal, fantasy og badeænder når Alestorm indtager Falkoner Salen sammen med Gloryhammer, Windrose og Rumahoy.28.9.2022 17:00:00 CEST | Pressemeddelelse

Alestorm (headliner): Alestorm har siden de udgav nummeret ’Heavy Metal Pirates’, indtaget metal-scenen med deres folkede piratmetal. Bandet albumdebuterede med ’Captain Morgan's Revenge’ (2008), som allerede året efter blev fulgt op af ’Black Sails At Midnight’. ’Back Through Time’ landede i 2011, og med udgivelsen af ’Sunset On The Golden Age’ (2014) fik bandet for alvor deres store gennembrud. De fortsatte succesen med ’No Grave But The Sea’ (2017) og senest har de været aktuelle med ’Seventh Rum of a Seventh Rum’ (2022).