ITD - International Transport Danmark

Vognmandsvirksomhed fra Ikast vinder Danish Transport Award 2022

Jørgen Jensen Distribution A/S er blevet kåret som Danmarks bedste transport- og logistikvirksomhed for virksomhedens arbejde med CSR med fokus på arbejdskraft. Det skete ved dette års Danish Transport Award, som blev afholdt af ITD, Brancheorganisation for den danske vejgodstransport.
Fototekst: Jørgen Jensen Distribution A/S vinder årets Danish Transport Award, hvor fokus er på CSR og socialt ansvar. Transportminister Trine Bramsen (S) overrækker prisen til direktør Dan Løkke Borg, Kristinna Pedersen og Lars Bredvig

Jørgen Jensen Distribution A/S vandt Danish Transport Award 2022, fordi de aktivt arbejder med CSR-initiativer, der har fokus på arbejdskraft.

Jørgen Jensen Distribution A/S har valgt at gøre den sociale ansvarlighed og medarbejdernes trivsel til et omdrejningspunkt for ledelse, vækst og udvikling.

”Mennesker først” blev mantraet i 2021, og siden har virksomheden vist, at social ansvarlighed giver gevinster for både de enkelte medarbejdere, organisationen og bundlinjen.

Transportvirksomheden ansætter elever, førtidspensionister og andre mennesker, som måske ikke passer helt ind i en normal 8-16-hverdag. Det er et kæmpe plus for virksomheden, de mennesker, der bliver ansat og bestemt også for byen Ikast, hvor Jørgen Jensen Distribution A/S ligger.

Transportminister Trine Bramsen overrakte prisen til showet, som foregik på Hindsgavl Slot onsdag den 12. oktober, hvor der var guldglimmer i spandevis, bragende vildt lyd- og lydsshow og kæmpe velfortjent applaus til Jørgen Jensen Distribution A/S samt et kontant pengebeløb på 50.000 kroner.

Se præsentationsfilm om Jørgen Jensen Distribution A/S på 2 minutter her: https://www.linkedin.com/feed/update/urn:li:activity:6982978268882706432

Kontakt

Kontakt til Jørgen Jensen Distribution og yderligere info kan ske via Branding- og kommunikationskonsulent Malene Vitus.

T: +45 7367 4559 | M: +45 2239 6638 | mvo@itd.dk

Billeder

Information om ITD - International Transport Danmark

ITD - International Transport Danmark

Følg pressemeddelelser fra ITD - International Transport Danmark

Flere pressemeddelelser fra ITD - International Transport Danmark

Fint med nye grønne penge, men nej til mere bureaukrati15.4.2024 10:30:44 CEST | Pressemeddelelse

Regeringen varslede sidste år, at den hæver dieselafgiften med 50 øre pr. liter diesel. I dag præsenterede regeringen så sin model for deludmøntningen af den Grønne Fond, hvor der bl.a. er afsat 750 mio. kr. til omstilling af den tunge transport frem mod 2030. International Transport Danmark (ITD) kvitterer for dele af udspillet, men er samtidig skeptisk over for udsigten til mere administration og bureaukrati for vognmændene.