VM 2018: Spillerne tror på guld til Brasilien

Hos spilleselskabet NordicBet er hele 27% af alle indsatser placeret på Brasilien som kommende verdensmester.

Brasilien er et land med stolte VM-traditioner. Fem VM-titler er det blevet til for den fodboldglade nation siden det første VM blev afholdt i 1930. Og skal man tro bookmakeren Nordicbets kunder, kommer det sjette i hus ved det nært forestående VM i Rusland.

Indskuddene på de andre forhåndsfavoritter Tyskland, Frankrig, Argentina og Spanien fordeler sig ganske jævnt. Derimod er der stort set ingen tro på, at værtslandet Rusland kommer til at få et succesfuldt VM. Blot 0,2% af indsatserne er placeret på den russiske bjørn. Danmark har modtaget beskedne 0,5% som VM-vinder.

"Som altid stiller Brasilien op med en stjerneparade af spillere. Derudover gik de overbevisende igennem den ellers meget stærke sydamerikanske kvalifikation. Ligesom man i venskabskampene op til VM, nærmest har udraderet al modstand. Det virker ærligt talt til, at man er kommet sig over 1-7 ydmygelsen for fire år siden. Vi er derfor helt på linje med spillerne, og holder også Brasilien som den naturlige VM-favorit" udtaler Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Hvem vinder VM

Brasilien     5,00