Visma er ny titelsponsor for top UCI World Tour Team Jumbo-Visma

Visma, førende udbyder af software løsninger til den offentlige og private sektor, har indgået en ny aftale af minimum fem års varighed, om at blive titelsponsor af hollandske cykel og speedskating Team Oranje. Fra 1. januar 2019 vil både speedskating og cykelholdet konkurrere under navnet Team Jumbo-Visma.

Jumbo-Visma signing / Øystein Moan, Visma og Richard Plugge, Team Oranje

Aftalen gør Visma til det første nordiske selskab, der støtter et professionelt cykelhold i denne skala og er i tråd med Vismas strategiske planer om at udvide sine aktiviteter på det europæiske marked.

“Vi er begejstrede for at sponsorere et af verdens bedste cykel og speedskating teams. Tilmed et hold med de olympiske guld-vindere, Sven Kramer, Carlijn Archtereekte og Kjeld Nuis. Visma bevæger sig fra at være et nordisk selskab til at være paneuropæisk. Dette sponsorat af Team Jumbo-Visma, er en vigtig markering og synliggørelse af vores  intentioner om at afsætte et endnu dybere fodaftryk i Europa” siger Visma CEO Øystein Moan

Danske Jonas Vingegaard er rytter på Team Jumbo-Visma, tidligere LottoNL-Jumbo, hvor sloveniske Primož Roglič og hollandske Steven Kruijswijk i år kørte i top fem i Tour de France.

Team Jumbo-Visma blev formet i Holland, et vigtigt strategisk marked for Visma, hvor selskabet investerer massivt i udvikling af forretningen. Alene de sidste fire måneder, har Visma udvidet med fire nye selskaber i Holland. Heriblandt den førende leverandør af løn og HCM (Human Capital Management) software Raet.

“Vi tror på at dette sponsorat, vil sætte Visma på det europæiske landkort og positionere Visma stærkt i Holland såvel som resten af Europa. Cykling er en populær sport i vores eksisterende og potentielle markeder. Derfor giver dette sponsorat så god mening” fortsætter Vismas CEO.

Cykelsporten er favoriseret af en stor følgerskare over Europa, og speedskating har stærke rødder i både Holland og Norge. Team Jumbo-Visma har historisk set præsteret imponerende både indenfor cykling og speedskating. Direktøren for Team Jumbo-Visma, Richard Plugge, udviser stor begejstring over aftalen:

“Visma er det første nordiske selskab, der støtter cykelsporten i denne udstrækning. Det gør mig stolt. Samarbejdet med Visma understøtter styrken af vores team, der forener cykling og speedskating” forklarer Plugge.

Plugges med-direktør, Jac Orie, stemmer i: “Det er stort, at et selskab som Visma har valgt vores, kombinerede, cykel og speedskating hold. De udviser en tydelig interesse i begge sportsgrene, som de deler med mange hollandske firmaer. Derfor føltes dette som et naturligt og godt match. Jeg er overbevist om at vores forening, kan skabe store resultater for os begge.”

Øystein Moan
CEO Visma Group

Ard Bierens
Communications Manager Team Oranje

Jumbo-Visma signing / Øystein Moan, Visma og Richard Plugge, Team Oranje

Visma tilbyder software og services, der forenkler og digitaliserer administrative forretningsprocesser i den private og offentlige sektor. Koncernen opererer på tværs af Norden, Benelux, Centraleuropa og Østeuropa. Med over 8.250 ansatte, flere end 800.000 kunder og en omsætning på NOK 8.537 millioner i 2017, er Visma en af Europas førende softwarevirksomheder. Besøg Visma.dk

Visma Enterprise investerer tocifret millionbeløb i sikkerhed13.6.2019 07:00:00 CESTPressemeddelelse

Som den første leverandør i HR- og lønbranchen har Visma Enterprise Danmark netop opnået den internationale anerkendte ISO/IEC-27001 certificering, som er den højeste sikkerhedsstandard på markedet. Ifølge administrerende direktør Monika Juul Henriksen er det resultatet af en bevidst strategisk beslutning om at indføre det bedste ledelsessystem for informationssikkerhed, og hun anser det som en nødvendig investering i fremtiden.

#allfemalepanel – en debat om Kvinder og Ledelse på folkemødet11.6.2019 14:20:26 CESTPresseinvitation

Kvinder sidder på kun 27% af de ledende positioner i Danmark. Det viser seneste tal fra Eurostat, som samtidig bekræfter, at diversiteten blandt mandlige og kvindelige ledere stadig halter langt bagud i Danmark. Sammenlignet med andre nordiske lande har Danmark den laveste andel af kvinder på lederposter. Det stiller HR- og Lønvirksomheden Visma Enterprise skarpt på under årets Folkemøde.