Vinder 600.000 kr. på skrabelod

Danske Spil udklækker hver uge nye vindere på både lotteri og skrabespil. Det kom i denne omgang en midtjyde til gavn.

En skrabespiller fik sig en noget sjovere dag efter en tur i Kiosken Kringlen, der ligger i den lille stationsby Hinnerup i Midtjylland. Her købte den heldige spiller sig et Quick skrabelod, ved navn Bogstavjagten, og skrabede de helt rigtige ord på loddet. Det udløste en gevinst på 600.000 kroner, som den nye vinder kan se frem til at få ind på kontoen,

• Tanken om, at man potentielt kan bruge 30 kroner på et skrabelod og så gå hen og vinde 600.000 kroner, som vi ser det i det her tilfælde med vinderen fra Hinnerup, er med til at skabe glæde og spænding. Det er noget vi iDanske Lotteri Spil arbejder hver eneste dag på at udbrede, siger adm. Direktør, Pernille Wendel Mehl.

Bogstavjagt er et af de mest populære Quick skrabespil, som man kan købe hos Danske Spil, og der er gevinst på hvert tredje lod. Quick har siden år 1992 været kendt for sine sjove og underholdende skrabelodder, hvor du samtidlig kan vinde kæmpe gevinster.

Faktisk har vi på nuværende tidspunkt 78 forskellige skrabespil, som du kan spille, både online eller hos en af vores 4400 forhandlere landet over. Og hvis du vinder, kan du få tjekket dit lod hos en af dem, og få udbetalt din gevinst. Pengene er naturligvis skattefrie, da Danske Spil har betalt skatten.

Danske Spil ønsker den nye vinder et kæmpe stort tillykke.

Vandt 40.000 kr i 40 måneder: Jeg måtte op om natten og tjekke, at det ikke var en drøm25.2.2021 08:26:19 CETPressemeddelelse

En mand i 80’erne fra Aabenraa Kommune fik sig noget af en overraskelse i sidste uge, da han skrabede Quick-loddet Guldbarren. -Jeg havde faktisk helt glemt, at jeg havde købt loddet og kunne mærke det i baglommen, da jeg forleden skulle ud ad døren. Så jeg lagde det fra mig på skrivebordet. Da jeg kom hjem tænkte, jeg, at jeg da hellere måtte få skrabet det, selvom det egentlig var blevet lidt sent, og jeg var træt efter en lang dag, fortæller han til Danske Spil. Manden, der er pensionist, vågnede dog brat op, da han så, at han havde tre ens felter med 40.000 kr., som man får udbetalt over 40 måneder. I alt en gevinst på 1.600.000 skattefri kroner. -Altså jeg fik et chok jo, men troede ikke helt på, hvad jeg så. Jeg er jo lidt oppe i alderen, så det kniber med synet, siger han med et grin. Den heldige vinder gik i seng, men kunne slet ikke finde ro. -Jeg stod op igen kl. 03.00, for lige at gå ind og se, om loddet stadig lå der. Jeg var sikker på, at det var noget, jeg havde drømt, ly