VinCooperativet holder kæmpe vinsmagning på Børsen

17. og 18. april inviterer Coops nye online-univers for vin til sin første smagning af topvine

For første gang holder Danmarks nye online vin-univers, VinCooperativet, en stor offentlig smagning.

Det foregår17. og 18. april på Børsen i København.

Her kan man opleve flere end 100 forskellige vine fra nogle af de førende producenter af kvalitetsvine. Desuden kan man møde en lang række af menneskerne bag vinene.

Blandt de vine man kan opleve er:Flor de Pingus, Guigal Cote-Rôtie, Chateau Talbot, Chapoutier, Gevrey Chambertin, Barolo, Barbaresco, eksklusive champagner fra Joseph Perrier ogCanard-Duchêne, og portvine fra Burmester, Dow´s.

Derudover vil der være en kultbar med vine i den absolutte top, f.eks. Chateau Cheval Blanc, Chateau d’Yquem og Chateau Mouton-Rothschild. Disse vine vil blive solgt til attraktive priser pr. glas.

Det foregår:

Fredag 17. april kl. 16.00 – 18.00

Fredag 17. april kl. 19.00 – 21.00

Lørdag 18. april kl. 15.00 – 17.00

Lørdag 18. april kl. 18.00 – 20.00

Billetsalget er åbnet:

Årets første danske kartofler i butikkerne i morgen20.2.2020 09:17:06 CETPressemeddelelse

I morgen bliver det muligt at smage årets første danske kartofler. De er avlet af Karl Larsen i drivhus på Fyn, og det er Coop, der har købt dem. De vil derfor kunne købes i morgen – fredag den 21. februar – i udvalgte Kvickly, SuperBrugsen og Irma-butikker. Der bliver udbudt i alt 280 bakker a 200 gram. Prisen er 125 kr. pr. bakke. Det er en uge tidligere, at det bliver muligt at smage de første danske kartofler. Sidste år kom de første i butikkerne 2. marts. Yderligere information: Indkøber Thomas Skjoldby, Coop Frugt og Grønt, 5221 4098