Viljestyrke, gensidig respekt og tillid baner vejen for Anettes arbejdsliv

Anette Jessen har arbejdet over det meste af Danmark gennem sin lange karriere. Som ny erhvervskundechef i Andelskassen i Svendborg glæder hun sig til fortsat at kunne arbejde ud fra sine principper: tillid, gensidig respekt og at kunne gøre en forskel for sine kunder.

Anette Jessen har med egne ord prøvet alt. Da hun efter 25 år i Jyske Banks erhvervsafdeling fik lyst til at gå nye veje, var det vigtigt for hende at finde et job, hvor hun ville blive udfordret og kunne gøre en forskel.

”Jeg kan gode lide at blive udfordret. Erhvervslivet på Fyn er i en spændende udvikling, og derfor glæder jeg mig over at være en del af holdet i Andelskassen i Svendborg, som arbejder ud fra samme principper som mig, og hvor vi møder kunderne i øjenhøjde,” fortæller Anette Jessen.

Opbygger langvarige relationer med kunderne

Anette har arbejdet over det meste af Danmark inden for banksektoren – fra Esbjerg i vest til København i øst og nu Svendborg i syd. Omdrejningspunktet har altid været erhverv, og det er vigtigt for hende at have en tæt relation med sine kunder.

”Jeg har samarbejdet med mange forskellige typer af virksomheder – både store salgs- og industrikoncerner og mindre familieejede virksomheder. Uanset størrelsen har jeg altid bestræbt mig på et tæt forhold til mine kunder, og jeg har altid gjort meget ud af at komme ind på alle niveauer i virksomheden og opbygge gode, lange relationer, ” siger Anette.

Erfaren kvinde med ben i næsen

Selvom Sydfyn er et nyt arbejdsbekendtskab for Anette, er hun ikke bange for at rulle ærmerne op og trække i arbejdstøjet.

”Jeg er en rutineret rotte, der hurtigt tilpasser mig nye situationer, og så er jeg klar til at kæmpe for at sætte Andelskassen endnu mere på landkortet i Svendborg. Jeg kan godt lide at komme på besøg hos nuværende og potentielle kunder, drikke en kop kaffe og tale forretninger. Her kan jeg sætte min viden og erfaring i spil, og gennem tillid og gensidig respekt håber jeg at kunne gøre en forskel for kunderne og skrue gode og holdbare løsninger sammen for både kunder og Andelskassen,” siger Anette.

Anette har to voksne børn og bor i Odense med sin kæreste. Hun er et levemenneske, og i fritiden holder hun meget af at rejse, gå på restaurant, se venner og slappe af i sommerhuset.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 19 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.