Vild præmie: PLAY udlodder et helt års gratis rejse til en heldig dansker

I anledning af 1-året for PLAY’s første flyvning, udlodder flyselskabet den 28.-30. juni en præmie, der aldrig er set før. Alle konkurrencens deltagere får mulighed for at vinde én gylden billet, der kan rejse vinderen til alle PLAY’s USA-destinationer og Island helt gratis – i et helt år.

Det islandske flyselskab, PLAY har været igennem en voldsom udvikling siden den første flyvning mellem Stansted og Keflavik 24. juni 2021. Siden da er der blevet oprettet 25 nye ruter med en medarbejderstab på næsten 300 personer, som har serviceret mere end 320.000 passagerer de seneste tolv måneder.

Nu udlodder flyselskabet en vild præmie, der vil ændre en danskers liv. Alle danskere, der skriver sig op til PLAY’s nyhedsbrev og angiver sin favoritdestination i perioden 28.-30. juni via linket: https://www.flyplay.com/flyv-gratis-i-et-helt-ar har mulighed for at vinde den uvilkårlige lodtrækning om en gylden billet.

Umiddelbart efter kan vinderen booke sig med på alle PLAY’s Island- og USA-flyvninger til destinationer som New York, Washington og Boston og rejse fuldstændigt ubegrænset i et helt år.

PLAY’s CEO, Birgir Jónsson glæder sig til at byde den heldige dansker velkommen ombord:

”Danskernes rejselyst er eksploderet de seneste seks måneder, og jeg er overbevist om, at vores præmie, om at rejse ubegrænset et helt år, vil falde på et utroligt tørt sted. Vi er spændte på at se, hvor personen får lyst til at rejse hen. Verden står åben.”

Bliver man ikke den heldige vinder af PLAY’s gyldne billet, kan man købe sine billetter til konkurrencedygtige priser på www.flyplay.com.

Caroline Cecilie Olesen
PR Manager, Grey Public