Vild med Dans-ekspert hos Danske Spil: Par skiller sig markant ud

Ugens update på hvem der vinder - og hvem der stemmes ud af Vild med Dans

Hver fredag er en fest for Mathias Reimer Larsen. (Foto: Rasmus Rolsted)

Selvom ingen blev stemt ud i fredagens udgave af Vild med Dans på grund af Corona-foranstaltninger, så har det faktum, at Nukâka Coster-Waldau og Silas Holst samt Janus Nabil Bacrawi sad over en omgang, alligevel fået oddsfordelingen til at rykke sig. Det oplyser Mathias Reimer Larsen, som er oddsætter og Vild med Dans-ekspert hos Danske Spil.

- Nukâka og Silas (odds. 4,5), som ellers har ligget på en andenplads i flere uger, er blevet overhalet indenom af Merete Mærkedahl og Thomas Evers Poulsen, som har overtaget andenpladsen til at vinde med odds 4,00, siger Mathias Reimer Larsen og fortsætter:

- Jeg vurderer, at de nydansere, der er ikke voldsomt kendte ansigter i befolkningen, vil blive glemt lidt, når de er væk fra spotlyset i et afsnit. Omvendt får de andre ekstra opmærksomhed, fordi der ikke er så mange par på gulvet, lyder vurderingen.

Et andet par, som fik ændret sine odds for at vinde markant, var Emili Sindlev og Mads Vad. De scorede fredag aften i bedste sendetid, deres første 10-tal fra dommerne og kunne gå hjem med hele 44 point. Altså et pænt stykke over Merete og Thomas, som fik 35 points.

-Selvom de ikke får pointene med videre til fredagens program, så har Emili og Mads lagt sig voldsomt i front til at stå med sejren i december. Derfor ligger de nu til odds: 2,60, lyder det.

Som favoritter til at skulle forlade Vild med Dans på fredag ligger nu Wafande og Mie Moltke i spidsen med odds 2,65, mens Faustix og Asta Björk ligger til odds 3,25.

-Wafande og Faustix står rimelig lige. Alligevel er Wafande favorit til at blive stemt hjem på fredag, da han kun fik 26 point efter fredagens dans, mens Faustix fik 31.

Men med i opløbet om at komme i omdans og dermed ud af Vild med Dans, ligger Hilda og Michael Olesen (odds 5,00) samt Sara Bro og Morten Kjeldgaard (odds 8,00).

-I Hilda og Saras Tilfælde er det lidt tricky. De har to meget forskellige målgrupper, men er begge populære i befoldkningen. Jeg baserer Hildas odds for at blive stemt ud før Sarah på, de væddemål, der bliver lagt fra vores kunder. Her er det Sara, der trækker det længste strå, lyder det fra eksperten.

Hver fredag er en fest for Mathias Reimer Larsen. (Foto: Rasmus Rolsted)

Nybagt Lotto millionær vil udleve stor drøm20.11.2020 08:53:58 CETPressemeddelelse

En kvinde i 70’erne fra Halsnæs Kommune blev for nogle uger siden den heldige vinder af 1.000.000 på Millionærgarantien fra Lotto, hvor man bliver millionær, selvom man har 0 rigtige. Den heldige vinder spiller på en fast fem-ugers kupon og har spillet med i lotteriet igennem de sidste 20 år. - Så jeg vil da sige, at det var på tide, at jeg vandt et eller andet, siger kvinden med et stort grin og understreger, at hun er meget glad. Den nybagte millionær, der er nummer 3728 i Lotto Millionærklub, var som sædvanlig ude at handle og ville tjekke sine faste to kuponer. - Så sagde de i kiosken, at der var mere gevinst på, end de kunne udbetale, hvilket betyder, at man har en stor gevinst i vente. Så kan det nok være, at jeg fik det varmt. Jeg var lige ved at dejse om, fortæller hun, da hun fandt ud af, at hun pludselig kunne skrive millionær på visitkortet. Kvinden, der er pensionist, glædede sig til at fortælle sin mand om sit held. - Han var dog lidt svær at overbevise. Han troede slet ik