Vil du også godt i gang med yoga?

En yogamåtte er perfekt til dig, som gerne vil træne og holde dig i god form, men ikke har tid til at tage i fitnesscentret. Der er utrolig mange muligheder for at træne hele kroppen og variere øvelserne med en yogamåtte.

Sæt noget godt musik på, der får dig i højt humør, og lav yogaøvelser eller andre strækøvelser på en yogamåtte – så kommer du hurtigt til at mærke en skøn energi i hele kroppen.

Træn gratis derhjemme på en yogamåtte, når det passer dig

Træning behøver bestemt ikke koste en formue. Der findes et stort udvalg af yogamåtter og i flere forskellige prisklasser. Når først du har anskaffet dig en yogamåtte, der passer til dit behov, kan du træne lige så ofte og tosset du vil – helt gratis. Derudover er det nemt at rulle den sammen, når du ikke bruger den, og tage den frem og rulle ud på gulvet, når du er i humør og har tid til øvelser. Jævnlig træning på en yogamåtte er uden tvivl godt for både krop og sjæl.

Hvilken yogamåtte skal du vælge?

Kvalitet og pris hænger ofte sammen. En af de ting, der er vigtigt at være opmærksom på, når du vælger yogamåtte, er, at den er skridsikker. Du skal helst kunne mærke, at underlaget er fast, behageligt og har en lige overflade, når du står på yogamåtten. Derudover er det en fordel, hvis yogamåtten er slidstærk og kan holde til, at du for eksempel træner med vægte på måtten. Find ud af hvordan du ønsker at træne og vælg en yogamåtte, der passer bedst til dit behov.

Yogamåtte i flere størrelser og farver

For nogle mennesker er yoga en livsstil. Uanset om du dyrker yoga eller anden form for træning, er en yogamåtte altid ideelt til strækøvelser. Du kan få yogamåtter i flere forskellige og farver. Vælg en yogamåtte der passer til din personlige stil og matcher farverne på dit træningstøj. Mange yogamåtter vejer ganske lidt og er nemme at rulle sammen, så det er nemt at tage sin yogamåtte med sig.

Vælg en bæredygtig yogamåtte der er godt for miljøet

Der er generelt stort fokus på produktmaterialer, og om de er gode for miljøet eller ej. Du kan få yogamåtter, der er lavet af genanvendeligt og nedbrydeligt materiale. Derudover er de fleste yogamåtter fri for latex og andre skadelige stoffer som phathalater og bly – så kan du træne trygt og ubekymret i forhold til allergier.

Øg livskvaliteten og gør noget godt for dig selv med en yogamåtte

Træn med en yogamåtte inden- eller udenfor. Om sommeren kan det være særligt skønt at være udenfor at træne på en yogamåtte. Vælg en tyk yogamåtte, der er beregnet til udendørs træning, så dit underlag føles behageligt at stå, sidde og ligge på. Lidt træning hver dag som en del af den daglige rutine øger uden tvivl livskvaliteten – kom godt i gang og træn med en yogamåtte til at styrke dit fysisk og psykiske helbred.

Information om Escalate ApS

Escalate ApS
Skudehavnsvej 5
2150 Nordhavn

Følg pressemeddelelser fra Escalate ApS

Flere pressemeddelelser fra Escalate ApS

Hvorfor er det en god idé at få renset sine tæpper?21.5.2022 20:00:00 CEST | Nyhed

I de seneste par år har flere og flere valgt at få tæpper hjemme i stuen. Et moderne, æstetisk og sommetider også praktisk valg. Dog er der også en del vedligehold forbundet med tæpper - både for udseendets skyld men også med henblik på hygiejne og allergier. I tæpper samler sig nemlig støv og andre usundheder, som du bør få fjernet. Derudover risikerer tæpper også at få pletter og plamager. Disse kan heldigvis - i langt de fleste tilfælde - også fjernes!

Første gang hos en kosmetisk klinik?21.5.2022 20:00:00 CEST | Nyhed

Bare rolig! For mange kan det være en smule grænseoverskridende at skulle lade et andet menneske tage sig af ens udseende, specielt hvis det er første gang. En kosmetolog kan plukke og forme dine øjenbryn, fjerne kropsbehåring, samt give dig forskellige krops- og ansigtsbehandlinger, når det gælder de mindre behandlinger. Efter første oplevelse finder mange det stærkt vanedannende at skulle besøge kosmetologen i ny og næ. Det skyldtes, at de uddannedes resultater overrasker – ikke på grund af, at de ikke burde være dygtige i deres arbejde, men fordi at mange mænd og kvinder føler sig direkte overraskende smukke, efter et besøg hos deres foretrukne kosmetolog.