Viktor Fischer har spillet sig tilbage i VM-varmen

Et forrygende forår i FC København har sendt Viktor Fischer tilbage på Åge Hareides VM-radar. Hos spilleselskabet NordicBet er spådommen klar: Viktor Fischer udtages til VM.

Der blev løftet en del øjenbryn, da Viktor Fischer på transfervinduets sidste dag vendte hjem til de danske plæner. Men efter et forrygende forår hos FCK er der for alvor kommet gang i debatten hos landets fodboldeksperter. Er Fischer for alvor tilbage i VM-varmen? Hos spilleselskabet NordicBet er man klar i mælet: Viktor Fischer er blandt Hareides 23 udvalgte.

Tror man ligesom NordicBet, at Fischer udtages, forrentes indskuddet lave 1,12 gange pengene igen. Er man pessimistisk på den blonde fløjspillers vegne, får man i skrivende stund odds 5.

”Landsholdet har flere offensive strenge at spille på, men ser vi bort fra kampene mod Irland og Polen har vi haft svært ved at lave mål. Selvtilliden og målnæsen halter ved vores offensive folk, og med Fischer nyfundne spilleglæde, bør han være det første alternativ fra bænken til sommerens slutrunde”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Landsholdets VM-trup skal udtages senest den 4. juni 2018.

Bliver Viktor Fischer udtaget til den danske VM-trup?
JA         1,12
NEJ      5,00