Vigtig kundeinformatio vedrørende Chêne d’argent – Fransk gedeoste-rulle 200 g

Lidl Danmark tilbagekalder Chêne d’argent – Fransk gedeoste-rulle 200 g fra leverandør Société Fromagère de Riblaire med sidste anvendelsesdato 06.10.2022, 11.10.2022 og 15.10.2022, da der er risiko for metalstykker i produktet.

Produktet bærer sundhedsmærket FR 79.299.001 CE. Det kan ikke udelukkes, at der findes metalstykker i produktet.

Tilbagekaldelsen omhandler udelukkende Fransk gedeoste-rulle af mærket ”Chêne d’argent” med sidste anvendelsesdato 06.10.2022, 11.10.2022 og 15.10.2022.

Produktet bør kasseres eller leveres tilbage til nærmeste Lidl-butik, hvor beløbet refunderes, også uden forevisning af kassebon.

Produktet har været solgt i Lidl-butikker over hele landet.
Lidl Danmark beklager de gener, som dette måtte medføre.

I Lidl Danmark står vi for den bedste kvalitet til den bedste pris. Som dagligvarekæde koncentrerer vi os om det væsentlige. Gennem vores effektive processer og det tillidsfulde samarbejde med vores partnere garanterer vi et fremragende forhold mellem kvalitet og pris og et velgennemtænkt vareudbud. Som kunde i Lidl kan du trygt regne med, at vores produkter er friske og af god kvalitet. Vores medarbejdere arbejder hver dag for, at vores kunder nemt og enkelt kan købe ind i vores 138 butikker.

Presseinfo fra Lidl Danmark: Energipriser21.9.2022 11:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Lidl Danmark foretager i forlængelse af de stigende energipriser en række nye energibesparende initiativer. Udviklings- og ejendomsdirektør i Lidl Danmark, Mads T. Nielsen udtaler følgende: "Lidl Danmark har i flere år foretaget store investeringer og klimahensyn i vores 138 butikker, logistikcentre og øvrige bygninger. Derfor er vi knap så hårdt ramt på dette område, som vi kan læse andre detailkæder er. Det skyldes dels, at vores butikker alle er ISO 50001-certificerede og dermed allerede optimerede ift. energiforbrug, og dels at vi langt hen ad vejen har sikret os nogle fornuftige prisaftaler. I takt med de stigende energipriser viser vi stadig rettidig omhu, og derfor har vi også indført en række nye tiltag: Vi skruer temperaturen ned i butikkerne fra 21 til 19 grader. Vi har stort set udskiftet størstedelen af vores kølemontrer i butikkerne fra syntetisk til naturlig kølemiddel. Vi slukker for 2/3 af belysningen i butikkerne før åbningstid. Vi optimere med flere lyssensor i alle v