SuperShoppen

Vidste du? Mobilcovers gavner miljøet

I disse dage er der stor opmærksomhed omkring, hvordan du bedst kan passe på miljøet. Der er fokus på genbrug, offentlig transport og miljøvenlige materialer. Men der findes også mange små ting, der kan gøre en stor forskel. Og en af dem er at bruge et mobilcover. Læs her hvorfor!

Mobiltelefonen kan være en af de helt store miljøsyndere. Den kræver mange ressourcer og miljøfarlige materialer at producere. Og når den har udtjent sin tid hos kunden, ender den som regel på lossepladsen sammen med en masse andet elektronikaffald.

Men en mobiltelefon er også et nødvendigt redskab i en moderne hverdag. Derfor kan du ikke bare undvære den. Derfor er det en god ide at passe bedre på den! Et godt mobilcover kan forlænge din telefons levetid og beskytte den mod livsforkortende skader. På den måde kan du gøre noget godt for miljøet uden at gå på kompromis med dine behov.

Mange mobiler bliver smidt ud før tid

Hvert år bliver der smidt mange tons elektronisk affald ud, og mobiltelefon udgør en stor del. Men det største problem er, at mange af disse smartphones stadig virker. De bliver ikke smidt ud pga. softwarefejl eller alder, men pga. kosmetiske fejl, ridser eller en ødelagt skærm.

Det er der heldigvis råd for. Ved at bruge et mobilcover og et panserglas, beskytter du din telefon mod uheld. Og så slipper du for at smide en velfungerende smartphone ud, fordi skærmen ligger i tusind stykker på gulvet.

Og du behøver heller ikke gå på kompromis med din mobils design. Der findes nemlig mange flotte covers. Hos Panzerscreen.dk er de eksperter i tilbehør og udstyr til mobiler, og de kender vigtigheden af god mobilbeskyttelse.

Et cover beskytter mobilen mod uheld, så den først bliver smidt ud, når den ikke virker. Og i dag findes der mobilcovers til enhver model og enhver smag. De behøver ikke være store eller grimme. De fås nemlig også i farverige design eller gennemsigtigt plastik,” fortæller Marc Giversen fra Panzerscreen.dk, og tilføjer:

Så de forlænger ikke kun mobilens levetid. Et flot cover kan også få den til tage sig bedre udog skjuler det faktum, at du måske ikke har den nyeste model.

Beskytter også pengepungen

Det er dog ikke kun miljøet, der har gavn af et mobilcover. Din pengepung kan også have glæde af det. Det er nemlig dyrt at få repareret en knust skærm.

Et mobilcover og et panserglas er langt billigere end prisen på en skærmreparation. Og det er heller ikke alle ødelagte skærme, der kan blive repareret. Derfor kan du også blive nødt til at købe en ny smartphone, hvis du taber den gamle,” forklarer Marc Giversen fra Panzerscreend.dk, og fortsætter:

Af den grund er det næsten altid en god investering at købe mobilbeskyttelse. Du slipper for regningen, besværet og ærgrelsen over at tabe mobilen og få ødelagt skærmen ved at bruge et cover.”

Der er altså flere fordele ved at bruge et smartphonecover. Du gavner miljøet, samtidigt med at du sparer både tid og penge. Derfor er det også en rigtig god idé at investere i mobilbeskyttelsen, så snart du får din nye mobil. På den måde er du sikret, når der sker et uheld, og mobilen ender på gulvet.

Information om SuperShoppen

SuperShoppen
Marielundvej 46
2730 Herlev

SuperShoppen.dk er en portal for produkter fra butikker i hele Danmark.