”Vi Elsker” bliver en del af REKOM

Et af de mest succesrige festkoncepter herhjemme – endagsfestivalerne Vi elsker 90’erne og 00’erne – bliver en del af REKOM. ”Vi elsker-festerne” har siden sin start i 2011 inviteret hundredtusinder af nostalgiske danskere og svenskere til 90’er og 00’er-fest i Danmark og Sverige. Og festen fortsætter mod nye højder i 2022 med syv 90’er og 00’er-fester i Danmark og tre i Sverige.

”Vi Elsker 90’erne”, der siden 2011 har inviteret danskerne til 90’er og 00’er fester rundt om i hele Danmark, bliver nu en del af Nordeuropas største nattelivskoncern, REKOM. Både REKOM og stifterne af ”Vi elsker 90’erne”, Michael Thiberg og Riffi Haddaoui, der følger med over i REKOM for at fortsætte arbejdet med at arrangere og forny de store endagsfestivaler, ser store muligheder i partnerskabet.

”I REKOM får vi en partner, der har den størrelse og muskel, der skal til, for at løfte vores fester endnu højere op. Vi er stolte af, at vi har bygget festerne op til det tilløbsstykke, det er blevet. Og på samme tid er vi glade for, at festen på ingen måde er slut for os. Vi fortsætter hos REKOM med at gøre det, vi er bedst til – nemlig at udvikle og afvikle større events”, siger Riffi Haddaoui.

Også REKOM ser frem til, at ”Vi Elsker” bliver en del af familien.

”Vi Elsker” har sat helt nye standarder for de store endagsfestivaler i Danmark. De har skabt en fest og stemning, som folk vender tilbage til år efter år. Det ligger lige til højrebenet at invitere dem med i REKOM. Samtidig kan vi, sammen med Riffi og Michael og hele deres stærke team, løfte festivalerne endnu højere op og få den magi, der var i 90’erne og 00’erne med ud på vores andre markeder i Nordeuropa”, siger REKOMs CCO, Jonathan Grumme.

”Vi Elsker” blive en del af det hurtig voksende REKOM Event

”Vi Elsker”, der omsætter for knap 50 mio. kroner om året bliver en del af REKOM Event, der i forvejen arrangerer og er medarrangør af store live events som fx fanzonerne ved EM i København sidste sommer.

Med tilgangen af ”Vi Elsker”, styrker REKOM Event sin position på markedet for større events. REKOM forventer også at kunne høste en række positive synergier i forbindelse med opkøbet. Det gælder især inden for logistik og styring, hvor ”Vi Elsker”, nu kan trække på REKOMs erfaring og aftaler. Det kommer både til at professionalisere salget og give gæsterne en endnu bedre oplevelse til festerne. Samtidig får Riffi og Michael mulighed for at udvikle nye koncepter og ideer, som REKOM Event kan bringe til live både i Danmark og internationalt.

Riffi Haddaoui stifter og den ene partner af Vi Elsker 90'erne: udtaler:

For os er det et Match In Heaven, med deres dygtige og professionelle bartendere, deres mange barer og klubber rundt om i Danmark, som er vant til at skabe fester og underholde folk - Føler vi at vi er landet i de rigtige hænder, og glæder os sammen med deres team, vores lokale partners, og vores eget lille team, at tage festivalen til nye højder!

Aftalen med ”Vi Elske” blev indgået 31. marts, og der er allerede gang i forberedelsen af sommerens endagsfestivaler.

Vi Elsker 90’erne og 00’erne rammer 7 byer til sommer

Planlægningen af årets ”Vi Elsker 90’erne og 00’erne” festerne er allerede godt i gang. I år starter festen i Rødovre den 21. maj og fortsætter gennem landet hele sommeren med stop i Ålborg, Næstved, Hillerød, Aarhus, Holstebro, Odense og ikke mindst Aarhus, som man vender tilbage til med et brag af en fest, når ”Vi Elsker 90’erne og 00’erne” spiller på den nye koncert-ø med plads til 12.000 mennesker i Tivoli Friheden. På plakaten i år er blandt andre Coolio, Cartoons, Blümchen og Bomfunk MC.

Information om Vi Elsker ApS

Vi Elsker ApS
Rødovre Parkvej 130, 2. Sal
2610 Rødovre

http://Rødovre Parkvej 130, 2. Sal

Følg pressemeddelelser fra Vi Elsker ApS

Flere pressemeddelelser fra Vi Elsker ApS

Bomfunk MC’s gendannet til Vi Elsker 90’erne og 10 andre nye navne til plakaten1.3.2022 12:00:00 CET | Pressemeddelelse

I tillæg til de allerede 14 annoncerede navne til dette års Vi Elsker 90’erne-line-up kan Vi Elsker 90’erne i dag løfte sløret for yderligere 11 artister, hvor særligt gendannelsen af Bomfunk MC’s til dette års tour er spektakulær. Derudover bliver Alice Deejay, 5ive, Cartoons, Blümchen, Darren Bailie of the Guru Josh Project, Sukkerchok samt pladeaktuelle Chief 1, der sammen med Snap!, Dr. Alban og Haddaway spiller et særligt HEROES SET, en del af den turnerende festkaravane.