Velkommen til ny Teknisk serviceleder Ulrik Lindenskov

I forbindelse med klyngedannelsen indenfor teknisk service-området i Næstved Kommune har Grønnegades Kaserne Kulturcenter ansat Ulrik Lindenskov som ny Teknisk serviceleder.

Siden årsskiftet har han været i gang med at få et overblik over arbejdsopgaver og bygningsmassen som den nyoprettede stilling dækker på hhv. Næstved Bibliotek, Rønnebæksholm og Grønnegades Kaserne Kulturcenter. Ligeledes er personalet der hidtil var ansat som teknisk servicepersonale på Næstved Bibliotek overført til kulturcentret, der fremover varetager arbejdsopgaverne for alle tre institutioner.

-Jeg er glad for at have kunnet ansætte Ulrik, fortæller kulturcenterleder John Nørbjerg og fortsætter, vi har haft en rigtig fin start, ikke mindst med stor hjælp fra den nu tidligere teknisk serviceleder Michael Tillan, som vi har glæden af at beholde i teamet. Hans erfaring og ikke mindst kendskab til vores brugeres mange arrangementer er blandt andet med til at sikre det høje serviceniveau vi er kendte for på Sydsjællands største kulturcenter.

Fredag den 31. januar kl. 13-14 markeres teknisk serviceleder-skiftet, hvor interesserede kan hilse på Michael Tillan og sige velkommen til den nye Teknisk serviceleder Ulrik Lindenskov. Markeringen finder sted på Grønnegades Kaserne Kulturcenter kontor.

John Nørbjerg
Kulturcenterleder