Vekslede 60 kroner til 500.000 kroner

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget. En (u)heldig spiller fra Holbæk Kommune tog turen til toppen og vandt 500.000 kroner i spillet Alt eller Intet – med nul rigtige på kuponen.

Det er ikke hverdagskost at veksle 10 kroner til 500.000 kroner – men indimellem bliver uheld til held, når man satser på den helt forkerte talkombination.

Det er tilfældet for en heldig person i Holbæk Kommune, der onsdag spillede Alt eller Intet hos Danske Spil, hvor det gælder om at have 12 eller 0 rigtige. Med andre ord: enten er du heldig og rammer alle, eller også er du uheldig og rammer ingen. Begge dele udløser den svimlende gevinst på en halv million kroner.

Den heldige vinder spillede 6 trækninger / 6 dage for 10 kroner per dag - et samlet indskud af 60 kroner – og i går var der 0/12 rigtige på kuponen, hvilket altså betyder, at den nu er 500.000 kroner værd.

Danske Spil ønsker vinderen stort tillykke med den flotte gevinst.

Fakta
Alt eller Intet er faktisk helt ligetil. Det går ud på at gætte 0 eller 12 rigtige tal ud af 24 mulige. Har du 0 rigtige eller 12 rigtige, vinder du hovedpræmien på 500.000 kr. Du kan altså være heldig og ramme alle 12, eller du kan være uheldig og ramme akkurat 0 ligesom vinderen fra Holbæk Kommune. Begge dele udløser den fornemme præmie på 500.000 kroner.

PresseafdelingenKontakt vores presseafdeling

Ring til vores pressetelefon for mere information eller flere kommentarer på tlf.: 3085 1785

Tlf:30851785kommunikation@danskespil.dk