Vekslede 60 kroner til 500.000 kroner

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget. En (u)heldig spiller fra Holbæk Kommune tog turen til toppen og vandt 500.000 kroner i spillet Alt eller Intet – med nul rigtige på kuponen.

Det er ikke hverdagskost at veksle 10 kroner til 500.000 kroner – men indimellem bliver uheld til held, når man satser på den helt forkerte talkombination.

Det er tilfældet for en heldig person i Holbæk Kommune, der onsdag spillede Alt eller Intet hos Danske Spil, hvor det gælder om at have 12 eller 0 rigtige. Med andre ord: enten er du heldig og rammer alle, eller også er du uheldig og rammer ingen. Begge dele udløser den svimlende gevinst på en halv million kroner.

Den heldige vinder spillede 6 trækninger / 6 dage for 10 kroner per dag - et samlet indskud af 60 kroner – og i går var der 0/12 rigtige på kuponen, hvilket altså betyder, at den nu er 500.000 kroner værd.

Danske Spil ønsker vinderen stort tillykke med den flotte gevinst.

Fakta
Alt eller Intet er faktisk helt ligetil. Det går ud på at gætte 0 eller 12 rigtige tal ud af 24 mulige. Har du 0 rigtige eller 12 rigtige, vinder du hovedpræmien på 500.000 kr. Du kan altså være heldig og ramme alle 12, eller du kan være uheldig og ramme akkurat 0 ligesom vinderen fra Holbæk Kommune. Begge dele udløser den fornemme præmie på 500.000 kroner.

Danske Spil: FCM ender sidst i Gruppe D21.10.2020 09:48:09 CESTPressemeddelelse

FC Midtjylland starter onsdag aften klubbens første Champions League-eventyr nogensinde. Ulvene lægger ud hjemme mod italienske Atalanta i turneringens Gruppe D, som foruden de to hold tæller Ajax og Liverpool. FCM var i fjerde seedningslag i lodtrækningen, og Danske Spil vurderer, at det danske mandskab får svært ved at bryde den seedning og slutte højere end sidstepladsen. - Selvom det her FC Midtjylland hold ligner et hold, der er klar til europæisk fodbold på højeste hylde, så er det bare modstand af ypperste kaliber, de er oppe mod her. Vi tror, de ender sidst i gruppen, siger Peter Emmike, oddsansvarlig hos Danske Spil. I onsdagens hjemmekamp mod Atalanta er italienerne store favoritter. Oddset på udesejr er 1,55, mens oddset på hjemmesejr er 5,70. - Atalanta er en stor mundfuld. Det er et af Europas bedste angrebshold. De har allerede scoret 14 gange i de første fire kampe i Serie A i denne sæson, og i sidste sæson scorede de hele 98 gange i ligaen, endte treer og kom også i kva

Kokain og kaos – et ærligt og unikt portræt af fodboldspilleren Ken Ilsø19.10.2020 13:17:56 CESTPressemeddelelse

Den 27. januar 2019 får 32-årige Ken Ilsø et opkald, der ændrer hans karriere. Han er testet positiv for stoffet benzoylecgonin, som findes i kokain. Ken er på daværende tidspunkt professionel fodboldspiller i den australske klub Adelaide United. Bag ham ligger en blandet karriere,hvor han b.la. har været talent i hollandske Heerenveen, Superligaprofil i SønderjyskE, udtaget til landsholdet, problembarn i Bundesligaen og kæmpe stjerne i malaysisk fodbold. Da Ken Ilsø afslutter opkaldet, ved han, at hans karriere er slut. Han får en dopingkarantæne på to år, hvilket betyder, at han intet må have med officielle sports- eller idrætsforeninger at gøre. Han må ikke engang have et fitness-abonnement. I podcasten ’Friløber’ folder Ken Ilsø sin historie ud over seks afsnit. Det er et unikt og ærligt indblik i de op- og nedture en professionel fodboldspiller kan komme til at opleve i løbet af karrieren. Ken inviterer os ind i omklædningsrummet, tager os med på nogle af verdens største stadions