Vare-serie så populær, at den får egne butikker
Coops eget mærke inden for moderne boligdesign til lave hverdagspriser, Living & More, er inden for de seneste år blevet så populær, at det nu får dets egne butikker.
26. august åbner den første Living & More-butik. Det sker i Strib ved Middelfart, hvor Coop og Brugsforeningen for Middelfart og Omegn åbner den første Living & More-butik.
Living & More, der hidtil er blevet solgt på Coop.dk Shopping, har fra 2019 til 2021 øget salget med mere end 70 procent.
”Med Living & More rammer vi sæsonens hotteste tendenser i en god kvalitet, som de fleste har råd til,” siger kategorichef Maria Ràbade-Lieber.
Brandet er ikke mindst blevet meget populær med varer som Java-skabet, Karl-sofaen og Odin vitrineskabet (se foto).
Den næste butik vil åbne i Slotscentret i Holbæk allerede i slutningen af september.
I butikkerne kan man prøve varerne og bestille dem, hvorefter de leveres direkte til døren hos kunden i løbet af ca. 48 timer af Coop.dk.
For at markere åbningen af den første Living & More butik vil Kvickly Middelfart, Kvickly Nørre Sundby, Kvickly Herning og Kvickly Aars livestreame på deres Facebook-sider den 30. august om aftenen. Her kan kunderne opleve varerne, hvor Coops egne eksperter fortæller om møbler og det andet boligtilbehør, som samtidig kan bestilles til levering.
Yderligere information: Kategorichef Maria Ràbade-Lieber, Coop, 52 21 29 53
Følg @coop_living_and_more på Instagram og se alle nyheder
Fotos til fri brug af Odin-vitrineskab og facade på første Living & More-butik
Billeder
Information om Coop Danmark A/S
Følg pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Coop Danmark A/S
400 Coop-butikker donerer påskens overskudsvarer26.3.2024 06:46:14 CET | Pressemeddelelse
Onsdag og lørdag aften inden helligdagene vil organisationen Stop Spild Lokalt (SSL) hente varer i omkring 400 af Coops butikker – varer som ellers ville løbe på datoen, inden påsken er omme. Varerne omfordeles af SSL via deres madoaser i hele Danmark. Det drejer sig først og fremmest om de butikker, der holder lukket i påskehelligdagene, og dermed har overskudsvarer, som ikke kan holde sig, til butikkerne åbner igen efter påske. "I Stop Spild Lokalt oplever vi ved højtiderne et særligt stort pres, ude i familierne, hvor det er ekstra svært at få enderne til at mødes. Derfor er vi glade for, at vi igen i år oplever en stor opbakning fra Coops butikker og en lyst til at donere deres overskudsvarer, så det kan gavne en masse mennesker" siger stifter og direktør af SSL, Rasmus Erichsen. For andet år i træk er påskeuddelingen på højde med juledonationen i forhold til mængden af mad der indsamles og uddeles, antallet af uddelingssteder rundt om i Danmark, og antallet af frivillige, der delt
Nyd havelivet uden at bekymre dig om problematisk kemi: Havehynder og parasoller fra Coop er ikke imprægneret med PFAS21.3.2024 06:30:00 CET | Pressemeddelelse
PFAS er en stor gruppe af syntetiske og menneskeskabte kemikalier, som findes i mange forbrugerprodukter. Forskning viser at PFAS er problematisk for både mennesker og miljø. Coop har forbudt og udfaset PFAS gennem de seneste 10 år og har nu nået en ny milepæl. Coop sælger kun PFAS-fri havehynder og parasoller.
Coop sparer 290 ton plast om året med ny pose19.3.2024 06:30:00 CET | Pressemeddelelse
Coop har udskiftet den hidtidige engangspose med en ny variant, som indeholder meget mindre plast, og det giver store CO2-besparelser i produktionen. Selvom den nye pose er tyndere, så kan den stadig løse kundernes behov for at kunne fragte varer hjem fra butikkerne.
Coop etablerer folkeskov nummer to ved Tistrup18.3.2024 06:30:00 CET | Pressemeddelelse
Den nye skov optager CO2 og er samtidig et folkeligt projekt, som skal fremme biodiversiteten og skabe nye naturoplevelser i området.
Sustainable Brand Index 2024: Änglamark bliver for andet år i træk opfattet som det mest bæredygtige brand8.3.2024 12:15:37 CET | Pressemeddelelse
De danske forbrugere er blevet mere skeptiske, når de skal vurdere, hvor bæredygtigt et brand er. Mange brands går derfor tilbage i Sustainable Brand Index 2024. Men ikke Änglamark, som indtager førstepladsen for andet år i træk.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum