Valgmøde 2022, Billund Lufthavn

Den 25. oktober, kl. 12-14 stimler en lang række partier sammen i terminalen i Billund Lufthavn. Området omkring Billund Lufthavn understøtter med 40 procent af Danmarks BNP og indeholder over halvdelen af alle Danmarks eksportrelaterede jobs. Der er behov for at snakke fastholdelse og udvikling i erhvervslivet og i turismeindustrien i Vestdanmark. Kom og hør mere.

Arrangementet er åbent for alle, og der vil være let forplejning.

Alle medier bedes tilmelde sig arrangementet til Mads Bisp Agersnap, PR Manager Billund Lufthavn senest 24. oktober kl. 12.

Brussels Airlines er igen aktuel med direkte rute fra Billund Lufthavn til Bruxelles7.12.2022 14:00:58 CET | Pressemeddelelse

Det er en festdag i Billund Lufthavn i dag, fordi Brussels Airlines netop har offentliggjort, at selskabet igen åbner en attraktiv og særdeles vigtig rute mellem Billund og Bruxelles. Ruten er efterspurgt fra både erhvervslivet og det politiske niveau. Dagens nyhed betyder ligeledes, at Lufthansa Group fra næste sommer vil flyve fra Billund Lufthavn til alle selskabets fem hubs.