Valg til Andels repræsentantskab i Kalundborg

28.000 andelshavere i Kalundborg kommune kan fra 1. marts og til og med den 22. marts sætte deres kryds ved den kandidat, de mener skal have en plads i Andels repræsentantskab. I alt konkurrerer 14 kandidater om 12 pladser.

Der bliver konkurrence om, hvilke kandidater fra Kalundborg der skal i Andels repræsentantskab, hvor 14 kandidater skal konkurrere om 12 pladser.

Andels formand Jens Stenbæk glæder sig over, at mange kandidater har meldt sig på banen:

”Det er et demokratisk sundhedstegn for os som andelsselskab, at så mange kandidater ønsker at engagere sig. Vi glæder os over den stigende interesse for Andel og for at engagere sig i den grønne omstilling. Jo mere aktivt vores andelshavere involverer sig, jo stærkere et andelsselskab får vi. Jeg håber, at rigtig mange andelshavere gør deres indflydelse gældende og stemmer på den kandidat, de mener skal være med til at sætte retningen for Andel.”

Fra begyndelsen af marts vil andelshaverne i Kalundborg kommune modtage et brev fra Andel med en kode, som de skal bruge for at afgive deres stemme.

Du kan læse mere om kandidaterne på Andels hjemmeside andel.dk.

Vi har alle en andel i energien

Andel er et andelsselskab, der bygger og tror på, at det bedste samfund er et samfund med muligheder for alle. Lige muligheder for at lade elbilen og gå online. En velfungerende vital infrastruktur skaber sammenhæng og sammenhold. Et stærkt sammenhold kræver stærke forbindelser. Vi er afhængige af at være forbundet med hinanden – elektrisk og digitalt – og vi er hinandens bedste forbindelse.

I Andel vil vi være hinandens bedste forbindelse, og vi tager ansvar for at skabe en fælles fremtid – for vores kunder, vores andelshavere og vores omverden. Andel har 2,8 millioner kundeforhold og via vores datterselskaber, Clever, Energi Danmark, Fibia og SEAS-NVE, giver vi dig markedets bedste energiløsninger og den skarpeste kunderådgivning. Vi en del af en ambitiøs grøn omstilling, når vi investerer i havvindmøller, ladeinfrastruktur og visionære energiløsninger. Andel har hovedsæde i Svinninge og primære lokationer i Ballerup, Haslev og Virum. Koncernen har 1.700 ansatte og omsatte i 2019 for 6.902 mio. kr.