Business Wire

UT-MYHERITAGE

Del
MyHeritage udgiver AI Time Machine™, der giver alle mulighed for at forvandle sig selv til historiske personer ved hjælp af hverdagsfotos

MyHeritage, den førende globale tjeneste til at opdage din fortid og tage kontrol over din fremtid, annoncerede i dag udgivelsen af AI Time Machine™, en banebrydende, sjov funktion, der skaber billeder af en person i forskellige tidsperioder gennem historien ved hjælp af AI-teknologi, der omdanner tekst til billede. De fantastiske, hyperrealistiske resultater kan nemt deles på sociale medier og bruges som profilbilleder til at forbløffe venner og familie.

Der er multimedier i denne pressemeddelelse. Se hele meddelelsen her: https://www.businesswire.com/news/home/20221115005902/da/

For at se dette indhold fra mms.businesswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

MyHeritage Releases AI Time Machine™ to Enable Anyone to Transform Themselves Into Historical Figures Using Everyday Photos (Graphic: Business Wire)

AI Time Machine™ er baseret på Stable Diffusion og teknologi, som MyHeritage har fået licens til fra Astria, et innovativt firma, der har specialiseret sig i skræddersyet AI-billedgenerering. Funktionen er meget let at bruge: Du skal blot uploade 10 til 25 fotos af den samme person, der er taget i forskellige indstillinger og positurer. Derefter oprettes en model af personen, som kan bruges som hovedperson i snesevis af foruddefinerede temaer, der foregår i forskellige historiske epoker. Med få klik kan alle se sig selv som en antik græsk kriger, en egyptisk farao, en middelalderridder, en victoriansk dame, en hippie fra 1960'erne eller en astronaut i rummet. Billederne kan downloades som et sæt på 8 eller enkeltvis, så det er nemt at dele dem.

"Hos MyHeritage udvikler vi konstant nye smarte måder at forbinde folk med deres slægtshistorie på," siger Gilad Japhet, grundlægger og administrerende direktør for MyHeritage. "I løbet af de seneste 3 år har vi lanceret mange vellykkede funktioner, der bruger AI's evne til at bringe historiske fotos til live. AI Time Machine™ er et nyt twist på dette tema og inviterer dig til at rejse til fortiden og se dig selv, som du kunne have set ud i dine forfædres tid. Mens vi udviklede denne funktion, var det tilbagevendende spørgsmål blandt vores team, hvornår den ville blive udgivet, så vi endelig kunne dele vores egne utrolige billeder!"

"Vi er begejstrede over at samarbejde med MyHeritage om at anvende vores teknologi inden for slægtshistorie", siger Alon Burg, medstifter og administrerende direktør for Astria. "Generativ AI er en spændende ny frontlinje, og vi er meget glade for, at denne integration vil skabe sjove og meningsfulde oplevelser for millioner af mennesker verden over."

AI Time Machine™ er den seneste tilføjelse til pakken af banebrydende fototeknologier, der har positioneret MyHeritage som markedsleder inden for forbedring af gamle familiefotos. Virksomhedens pakke af fotofunktioner inkluderer Deep Nostalgia™, som animerer ansigterne i stillbilleder og tog verden med storm og katapulterede MyHeritage til toppen af appstore-listerne i snesevis af lande; Photo Repair, som automatisk reparerer ridser og folder; MyHeritage Photo Enhancer, som bringer slørede ansigter i fokus; MyHeritage In Color™, som automatisk farvelægger sort-hvide fotos og genopretter farverne i falmede fotos; og DeepStory, som får dine familiefotos til at tale. Tilsammen er disse funktioner blevet brugt mere end 200 millioner gange siden deres udgivelse. MyHeritage's fotofunktioner vækker stor genklang hos forbrugerne, øger interessen for historie i almindelighed og slægtshistorie i særdeleshed og introducerer nye målgrupper til det fascinerende felt af slægtsforskning.

På trods af at billederne er meget realistiske, er de billeder, der genereres af AI Time Machine™, skabt af kunstig intelligens; de er ikke autentiske fotografier. I henhold til MyHeritage's forpligtelse til ansvarlig AI, tilføjes der vandmærker til alle billeder, der genereres af AI, for at skelne dem fra autentiske fotos. AI Time Machine™-billeder er perfekte til at dele på Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp og andre sociale medier.

AI Time Machine™ er i øjeblikket tilgængelig på desktop og via mobil webbrowser. Funktionen er gratis ved lanceringen i en begrænset introduktionsperiode (med en grænse på én model og 50 temaer pr. bruger, i alt 400 billeder), hvorefter den bliver en betalingsfunktion. Et engangskøb vil derefter give dig mulighed for at uploade fotos for at skabe en model af én person og generere 160 billeder med op til 20 temaer. Brugere med et MyHeritage Komplet abonnement vil nyde godt af en højere brugskvote uden ekstra omkostninger.

Prøv AI Time Machine™ nu på myheritage.dk/ai-time-machine
Se demovideoen af AI Time Machine™.

Om MyHeritage

MyHeritage er den førende globale platform til at opdage og udforske slægtshistorie. Med milliarder af historiske optegnelser og slægttræsprofiler og med sofistikerede matching-teknologier på tværs af alle dens aktiver, giver MyHeritage brugere mulighed for at opdage deres fortid og tage kontrol over deres fremtid. MyHeritage DNA er en af verdens største DNA-databaser med 6,3 million customers. millioner kunder. MyHeritage er den mest populære tjeneste for DNA-test og slægtsforskning i Europa, og er betroet af 104 millioner brugere på verdensplan. Siden 2020 er MyHeritage hjemsted for verdens mest avancerede AI-teknologier til at animere, reparere, forbedre og farvelægge historiske fotos. www.myheritage.dk

For at se dette indhold fra cts.businesswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20221115005902/da/

Information om Business Wire

Business Wire
Business Wire
101 California Street, 20th Floor
CA 94111 San Francisco

http://businesswire.com
DK

Følg pressemeddelelser fra Business Wire

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Business Wire

SCENTMATIC's AI "KAORIUM" Debuts at THAMEEN Fragrance Launch in London's Selfridges4.7.2025 11:13:00 CEST | Press release

SCENTMATIC Inc., a leader in scent digitalization, introduced its AI-powered scent-to-language system, KAORIUM, at the THAMEEN Fragrance new product launch event. This pivotal event took place from June 5 to 11, 2025, at Selfridges department store in London, UK. This press release features multimedia. View the full release here: https://www.businesswire.com/news/home/20250703662207/en/ State of exhibition Global Expansion: KAORIUM Establishes UK Presence Europe leads the global fragrance market, with the UK projected to reach US$2.82 billion by 2033. Recognizing this, SCENTMATIC is rapidly expanding its international footprint. In May 2024, SCENTMATIC established its overseas subsidiary, KAORIUM, in London, appointing industry expert Ben Yanoushek as CEO. Official UK operations commenced on February 1, 2025, with the launch of its dedicated website: www.kaorium.com. KAORIUM Trialed at "Florentine Diamond" Launch Event The "Florentine Diamond" launch event for luxury brand THAMEEN Frag

Andersen Consulting samarbejder med Mercurial Minds om at forbedre mulighederne inden for digital transformation4.7.2025 01:10:00 CEST | Pressemeddelelse

Andersen Consulting udvider sit udbud af teknologidrevne løsninger med tilføjelsen af samarbejdsfirmaet Mercurial Minds (M.M.), et konsulentfirma inden for digital transformation, AI og IT med base i Pakistan. M.M. blev grundlagt i 2013 og tilbyder en række tjenester, der er designet til at hjælpe organisationer med at udvikle sig og skalere, herunder i forbindelse med deres digitale transformationsstrategi, AI-tjenester, it-rådgivning og udvikling af robuste mobil- og webbrugeroplevelser. Firmaet leverer end-to-end-løsninger – udformning af datadrevne køreplaner, udvikling af intelligent automatisering og levering af sikre mobil- og weboplevelser, der kan skaleres – skræddersyet til virksomheder, der ønsker at forbedre sine forbindelsesmulighederne og opnå indsigter i realtid. M.M. betjener en bred vifte af brancher med fokus på finans, telekommunikation og andre dataintensive sektorer. "Dette samarbejde er en katalysator," siger Nabeel Saiyer, administrerende direktør for M.M. "Vores

Global Tourism Surging Ahead of Economic Growth, With Visits to Hit 30 Billion by 20344.7.2025 01:00:00 CEST | Press release

The World Economic Forum report, in collaboration with Kearney and the Ministry of Tourism Saudi Arabia, predicts a significant uptick in tourist trips across the globeThe tourism sector will contribute $16 trillion to global GDP (more than 11% of the global economy) by 2034, according to World Travel & Tourism Council estimates (WTTC)India and China will be responsible for more than 25% of all outbound travel by 2030 The World Economic Forum has today published a new report forecasting that the travel and tourism industry is projected to serve 30 billion tourist trips by 2034. Travel and Tourism at a Turning Point: Principles for Transformative Growth, produced in collaboration with Kearney and the Ministry of Tourism Saudi Arabia, reveals a projected $16 trillion contribution to global GDP by the same year—representing more than 11% of the total world economy, according to World Travel & Tourism Council estimates. The report also found that the sector is expanding 1.5 times faster th

The 2025-2026 World Branding Awards Animalis Edition Honouring Leading Pet and Animal Brands Globally3.7.2025 21:00:00 CEST | Press release

The 2025-2026 World Branding Awards Animalis Edition marked its fifth instalment, bringing together leading pet and animal brands from all around the world. These brands were celebrated for their outstanding achievements, earning recognition as National, Regional, and Global Winners. The awards ceremony, held at Vienna's prestigious Hofburg Palace, welcomed winners across diverse categories, including pet food, retail, wellness, pet exhibitions, and aquatic products. Mounia Berrada-Gouzi expertly hosted the evening, which culminated in a grand celebration of brand excellence. “The Animalis Edition of the World Branding Awards recognises brands that have achieved the highest distinction—genuine recognition in the hearts and minds of consumers. Tonight, we honour those whose names resonate globally, whose values inspire loyalty, and whose presence defines excellence in the pet and animal industry,” said Richard Rowles, Chairman of the World Branding Forum. Out of over 950 brands nominate

Venture Global Announces 20-Year Sales and Purchase Agreement with PETRONAS3.7.2025 14:59:00 CEST | Press release

Today, Venture Global, Inc. (NYSE: VG) announced the execution of a new 20-year Sales and Purchase Agreement (SPA) with PETRONAS LNG Ltd. (PLL), a subsidiary of the Malaysian state-owned oil and gas company, PETRONAS. Under the terms of the SPA, PETRONAS will purchase 1 million tonnes per annum (MTPA) of liquefied natural gas (LNG) from Venture Global’s third facility, CP2 LNG, for 20 years. This builds upon Venture Global’s existing agreement with PETRONAS for 1 MTPA of LNG supply from Plaquemines LNG. PETRONAS, a world-class partner in the LNG industry, joins other CP2 LNG customers in Europe, Asia and the rest of the world in a strategically important project to global energy supply and security. To date, approximately 10.75 MTPA of the 14.4 MTPA nameplate capacity for CP2 Phase One has been sold. About Venture Global Venture Global is a long-term, low-cost provider of U.S. LNG sourced from resource rich North American natural gas basins. Venture Global’s business includes assets ac

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye