Ungt talent bliver direktør for vigtigt forretningsområde i ISS Danmark

31-årige Johan Bjørn Jeppesen bliver ny direktør for Professional Services i ISS Danmark

Den kun 31-årige Johan Bjørn Jeppesen skal fremover arbejde med nogle af ISS Danmarks største kunder indenfor finans- og konsulentbranchen.

”Jeg ser meget frem til at stå i spidsen for Professional Services. Der ligger mange spændende muligheder foran os i et vigtigt segment, og vi kommer til at have fuld fokus på, hvordan vi kan løfte nogle allerede stærkt performende kontrakter til det næste niveau,” siger Johan Bjørn Jeppesen.

Han kommer fra en stilling som ’Head of Group Strategy and CEO Office’ i ISS A/S med reference til CEO Jacob Aarup-Andersen.

Johan Bjørn Jeppesen har blandt andet været en helt central aktør i udviklingen og implementeringen af OneISS-strategien, der blev lanceret i 2020. Formålet med den nye strategi er at strømline processer og produkter på tværs af de over 30 lande, som ISS opererer i.

Inden Johan Bjørn Jeppesen blev headhuntet til ISS, var han Associate Partner hos Mckinsey & Company i Danmark.

“Jeg er rigtig glad for at kunne byde Johan velkommen til ISS Danmark. Johan er en dygtig og erfaren profil og kommer med solid erfaring både indenfor og udenfor ISS. Dette er endnu et synligt bevis på vores evne til at tiltrække talenter i ISS Danmark. Jeg glæder mig til, sammen med Johan, at fortsætte den gode udvikling i ISS Danmark,” siger Christian Alsø, CEO for ISS Danmark.

ISS Danmark har udover ansættelsen af Johan Bjørn Jeppesen også fornylig styrket den danske landeledelse med ansættelsen af Maja Hesselholt, der er ny Business Unit-direktør for forretningssegmentet Production Based & Public IFS.

Johan Bjørn Jeppesen er tiltrådt den 1. juli