Unge Nick gør julegaveræset overskueligt med sin kæmpe gaveportal

Julen nærmer sig med hastige skridt, og det er lig med stress og jag for manges vedkommende. Pynten skal findes frem, maden skal planlægges, og slutteligt skal gaverne i hus. Sidstnævnte er noget, der volder danskerne besvær år efter år… for hvad skal man give sine kære i gave?

Den udfordring hjælper unge Nick Brix danskerne med at løse. Han står nemlig bag platformen Genialegaver.dk, der giver danskerne den ultimative gaveinspiration. Foreløbigt er det lykkedes Nick at samle mere end 4.000 gaveidéer på én og samme hjemmeside.

De bedste julegaveidéer til mor, far, kæresten osv. osv.

Nick Brix sætter, med sitet Genialegaver.dk, ikke kun fokus på julen og julegaverne. De besøgende kan også finde inspiration til gaver til fødselsdage, årsdage, barnedåb og meget, meget mere. Helt aktuelt er det dog julegaverne, der er i fokus, idet kalenderen snart siger december.

Julen er kærlighedens fest, og en måde at vise kærlighed på er ved at forkæle hinanden. Det kunne f.eks. ske med en gave. I den forbindelse byder Genialegaver.dk ind med en verden af gaveidéer til både far, mor, kæresten, barnet osv.

Men hvilke julegaver kommer til at hitte i år?

Den unge iværksætter og ildsjæl Nick Brix bruger mange af sine vågne timer på at screene markedet for de bedste gaveidéer. Derfor har Nick også en god idé om, hvad der hitter blandt forskellige modtagere.

Nick kan fortælle følgende om årets største julegavehit: ”De helt store julegavehit i år er smarthome-produkter samt PlayStation 5 og spil hertil. Dertil hitter tøj, smartwatches, bøger, lamper og brugskunst som julegaver til voksne. Til børn og unge er det særligt kreativt og interaktivt legetøj, som hitter i år, men også gadgets som Virtual Reality briller og elektriske skateboards til de lidt ældre.”

Gode julegaver behøver ikke at koste en formue

Julen er en dyr tid – og en tid, som skaber bekymringer hos mange danskere af økonomiske årsager. Især julegaver kan tære på budgettet, men ifølge Nick fra Genialegaver.dk er der rig mulighed for at reducere udgifterne til gaver.

Nick giver følgende tips til at spare penge på julegaver: ”Det bedste råd til at spare penge på gaver er at købe dem online. Stort set alle typer produkter er billigere at købe online, frem for i fysiske butikker. Dertil kan det være en fordel at købe flere gaver samme sted. Ved mange webshops kan du opnå gratis fragt, og dermed spare fragtprisen.”

Målet er at skabe den største og bedste gaveguide i Danmark

Siden Genialegaver.dk gik i luften i 2020 har Nick Brix, der ejer og driver siden, haft ét overordnet mål; at skabe landets største og bedste gaveguide. Der er fortsat lang vej endnu, men Nick kan berette om stigende besøgstal, og derfor er troen på at indfri målet ikke forsvundet.

Nick fortæller følgende om sit mål med sin gaveportal Genialegaver.dk: ”Målet med Genialegaver.dk er at blive den bedste og største gaveguide i Danmark. At det bliver folks go-to hjemmeside, når de skal finde inspiration til gode gaveidéer. Uanset om det er en gave til den nyfødte, en julegave til oldemor eller alt her i mellem.”

Din Tekstforfatter består af over 90 tekstforfattere. Vi har alle alle forskellige baggrunde, interesser og kompetencer på tværs af alder, køn og etnicitet. Alt dette giver os en særlig diversitet, som afspejles i det arbejde vi udfører. Det er grunden til at vi kan levere passionerede, målrettede og lidenskabelige tekster.

Lyngby-psykolog vægtes relation og tryghed i hvert et samtaleforløb17.11.2021 14:28:58 CET | Pressemeddelelse

Julie Aasbjerg Andersen er indehaver af Mentalt Overskud, der er en moderne og fleksibel psykologpraksis, hvor du kan booke både fysiske og virtuelle sessioner samt walk-and-talks. For mange mennesker kan det være en stor udfordring at kontakte en psykolog med henblik på at få hjælp. Hos Mentalt Overskud fokuseres der på at skabe tryghed hos ethvert menneske – ung som voksen - fra den indledende konsultation og hele vejen igennem det personlige forløb.

Familievirksomheden Ugleunger har stor succes med salg af uldtøj online16.11.2021 20:00:00 CET | Pressemeddelelse

Ugleunger.dk er ikke bare endnu en online forhandler af børnetøj på nettet. Den familiedrevne webshop skiller sig ud fra mængden ved at føre et nichepræget udvalg af uldtøj til både mor, far og barn. Siden webshoppen gik i luften tilbage i 2013, har rigtig mange – faktisk hele 50.000 – kunder været igennem systemet. Og tilfredsheden blandt de over 50.000 kunder er høj – på Trustpilot har webshoppen opnået en score på 4,3 ud af 5 stjerner.

Derfor er en crosstrainer ideel for dig, der ønsker en effektiv og hurtig træning i en ellers travl hverdag1.10.2021 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

For en helt normal dansker med arbejde, familie, børn og dagligdagens mange gøremål, så kan det være svært at skulle finde tid til en smuttur i fitnesscentret også. Og selvom vi gang på gang har fået fortalt, at det er vigtigt med i hvert fald 30 minutters fysisk træning om dagen, så kan det være svært at gennemføre, når dagligdagen overtager og man kun har 24 timer i døgnet.