Friendly PR

UHØRT Festival (18.-20. aug) annoncerer program og spilleplan

UHØRT Festival er klar med spilleplanen for programmets i alt 42 nye danske acts, som kan opleves til festivalens 10-årsjubilæum.
Foto fra UHØRT 2021 af Kristian Gade

Torsdag d. 18. august til lørdag d. 20. august afholdes den 10. udgave af UHØRT Festival!

For 2000 musiknysgerrige publikummer er det en enestående mulighed for at opdage morgendagens stjerner på den danske musikscene og finde ny musik til playlisten. Kom til UHØRT Festival, hvis du vil være helt opdateret på ny dansk musik – du så dem først på UHØRT!

Årets program og spilleplan er netop annonceret, så du kan lægge en slagplan og få det maksimale ud af det talentspækkede program: 3 dage og 3 scener med i alt 42 af landets nyeste og mest lovende navne, der strækker sig fra indierock, metal og folk til electronica, hiphop, pop og R&B.

Om UHØRT Festival
Igennem et årti har UHØRT Festival introduceret interessante, spirende bands, solister og DJs gennem et bredtfavnende line-up af musikgenrer og stilarter. Programmet er igen i år udvalgt af et lytteudvalg bestående af bookere, pladeselskabs-repræsentanter, musikere, radioværter, musikjournalister m.fl. Dette skaber synergi for dansk musikliv, hvor artister og branche kan stifte bekendtskab med hinanden – både før, under og efter UHØRT Festival.

Se den fulde spilleplan her.

Læs om alle artister her.

For mere info, kontakt venligst:

Martin Rahbek
martin@friendlypr.dk