PB ACTION Eventbureau

Ugens danske VIP Liste - Uge 3

Hver mandag hele året rundt præsentere eventbureauet PB ACTION en VIP Liste over de 10 mest eftertragtede personligheder, som vil skabe stor medieomtale i den kommende uge.
Ugens Nr. 1 - Clement  Kjersgaard
Ugens Nr. 1 - Clement Kjersgaard

Ugens VIP Liste

PB ACTION Fest & Eventbureau præsenterer hver mandag hele året rundt en VIP Liste over de 10 mest eftertragtede personligheder, som vil skabe stor medieomtale, hvis de møder op ved kulturbegivenheder, som f.eks. VIP galla premierer, ferniseringer og indvielser i den kommende uge. PB ACTIONs VIP Liste opdateres hver uge og er baseret på en bred og dybdegående research, samt mere end 25 års erfaring inden for invitation af VIP´s.

Stor medieomtale

Alle personligheder, der på den ene eller anden måde kan skabe stor medieomtale om et arrangement, hvor pressen er til stede, vil være at finde i PB ACTION FEST & EVENTBUREAUS VIP-database.

VIP database med over 5.000 VIP´s

PB ACTION FEST & EVENTBUREAUS VIP-database består af mere end 5.000 kendte personligheder og opdateres dagligt. PB ACTION Fest & Eventbureaus VIP-database indeholder bl.a. de kongelige, ministre, politikere, borgmestre, tv-stjerner, skuespillere, sportsstjerner, kendte erhvervsfolk, musikere, kunstnere, forfattere, modefolk, designere, baroner, grever og ambassadører, CEO´s, kendte erhvervsfolk, bloggere, influencers, m.fl.

VIP GALLA EVENTS

PB ACTION FEST & EVENTBUREAU har koordineret over 1.000 store festevents – vi har f.eks. importeret 20 ton sne og is fra Norge i store kølebiler til VIP julegallapremiere på Nøddebo Præstegaard, VIP GALLA FILM EVENT på Steven Spielberg´s 25 år jubilæum på ”Dødens Gab” vist i Danmarks Akvarium med hajfodring live.

Europas største firmafest

PB ACTION FEST & EVENTBUREAU arrangerede føtex´s og Dansk Supermarkeds 50 års jubilæumsfest Europas største firmafest med 12.000 gæster. Global LEGO firmafest med over 12.500 gæster i mere end 14 lande på én gang. B&O´s 75 års jubilæums fest med 4.000 danske gæster og 1.000 gæster fløjet ind fra hele verden.

Spørgsmål vedr. Ugens VIP Liste kontakt

Spørgsmål vedr. Ugens VIP Liste kontakt Peter Bindner på 20 40 80 55 eller