Udvidelse af tilbagekald på Änglamark og Coop 365 Jumbo Pitabrød – risiko for mugdannelse

Coop Danmark udvider tilbagekaldet til at omfatte alle datoer på nedenstående partier pga. risiko for mugdannelse.

Hvilke fødevarer:

Änglamark Pitabrød EAN: 7340191103238, Nettoindhold: 320 g

Bedst før datoer: Gælder alle datoer til og med 23.12.2020

Coop 365 Jumbo Pitabrød EAN: 7340011469377, Nettoindhold: 320 g

Bedst før datoer: Gælder alle datoer til og med 23.12.2020

Solgt i: Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen, Fakta, Coop 365, Dagli’ & LokalBrugsen, Irma og på Coop.dk/mad.

Producent: Arnaouti Pitta Bread, England.

Virksomhed, der tilbagekalder: Coop Danmark A/S.

Årsag: Der er konstateret mugdannelse på overstående pitabrød.

Risiko: Mugdannelse gør produktet uegnet til konsum.
Råd til forbrugerne: Skulle du have varen opbevaret, kan varen leveres tilbage til butikken, hvor den er købt eller kassere den.

Kontaktperson: Kvalitetschef Malene Teller Blume, Coop Danmark, tlf 5159-3134

Coop inviterer til sin første virtuelle vinsmagning16.10.2020 09:35:00 CESTPressemeddelelse

Coops online-vinbutik VinCooperativet inviterer til sin første virtuelle vinsmagning. Det foregår lørdag den 14. november fra kl. 17-18.30, hvor smagningen livestreames på Facebook. Ønsker man at deltage, så skal man bestille en smagekasse med seks forskellige vine til kr. 499,00 (Værdi 919,80) på Vincooperativet.dk Herefter vil man kunne deltage i smagningen sammen med sine nærmeste venner og blive klogere på, hvilken mad de forskellige vine passer til, hvordan man får de bedste smageoplevelser af vine og meget andet. Smagningen bliver ledet af en af landets førende vineksperter, sommelier Nana Wad. Som medværter deltager Coops mangeårige vinindkøber, Steen Jepsen, og redaktør af Danmarks største vinmagasin, Vin & Co., Lotte Malmgren. Undervejs kan man stille spørgsmål via Facebook-chatten, deltage i konkurrencer med vinpræmier og få særtilbud på vine. ”Egentlig havde vi planlagt en række store vinmesser på Børsen i København. Men på grund af Corona har vi måttet aflyse dem. I stedet

Coop skærper kamp mod madspild29.9.2020 08:59:24 CESTPressemeddelelse