Dermatech-group ApS

Uddannelsescenteret Dermatech kåres som ”Academy of the Year 2020”

Corporate Live Wire udråber Dermatech som Academy of the Year 2020. Det brede udvalg af uddannelser og kurser fremhæves af dommerne, der pegede på Dermatech-Group.

Dermatech i Vejle har modtaget et stort klap på skulderen af netværket Corporate Live Wire, der hvert år hylder små- og mellemstore virksomheders bedrifter. I år tilfaldt deres hæder i kategorien ”Academy of the Year” Dermatech-Group i Vejle, der blandt andet tilbyder grunduddannelsen i permanent makeup og forskellige specialkurser inden for forskønnende behandlinger. Hæderen vækker glæde hos CEO, Aleksandra Kjaersfeldt.

– Vi er meget glade for anerkendelsen. Vi forsøger hele tiden at udvikle og forbedre vores uddannelser. Senest har vi tilført vores uddannelser mere fleksibilitet ved at tilbyde teoretisk undervisning online. Vi har fundet en form, hvor vi opretholder det høje faglige niveau og samtidig gør uddannelserne langt mere tilgængelige for dem, der går med en skønhedsterapeut i maven, siger Aleksandra Kjaersfeldt.

I begrundelsen for hæderen fremhæver dommerne det store udvalg af uddannelser, der blandt andet inkluderer permanent makeup, non-invasiv mesoterapi og microblading og kombinationen mellem den grundige undervisning online og de praktiske øvelser, der sikrer alle klienter ”en førsteklasses behandling”.

Fokus på praktisk udførelse

Dermatech har sat et markant aftryk på uddannelse inden for skønhedsbehandlinger i Danmark. Hvert år er 300 - 400 behandlere på skolebænken hos Aleksandra Kjaersfeldt, der står for undervisningen. Det er dog ikke kun på uddannelsescentrene i Vejle og København, at Dermatech uddanner skønhedsterapeuter. Kurserne tilbydes nemlig i over 30 lande gennem Dermatech-Groups distributører over hele verdenen.

Den praktiske del af uddannelserne for behandlere bosat i Danmark foregår i Vejle eller i København, hvor kursisterne får rig mulighed for at få praktiske erfaringer med det nye håndværk og teknikker. En af dem, der er uddannet hos Dermatech og efterfølgende har åbnet klinik, er Gittemira Jul fra Hadsten, der har åbnet By Mira – Permanent Makeup.

– Det betyder simpelthen så meget, at der både er tid og mulighed for at øve sig, mens Aleksandra (Kjaersfeldt red.) ser én over skulderen. Hun er enormt god til at vejlede og give gode råd. Jeg har også haft stor glæde af at kunne kontakte hende, hvis der er noget, jeg er blevet i tvivl om. Man bliver virkelige taget i hånden, og det er rigtig betryggende, siger Gittemira Jul.

Corporate Live Wire er et netværk, hvor virksomheder på tværs af brancher og landegrænser kan udveksle erfaringer og viden. Netværkets awards til små- og mellemstore virksomheder er blevet uddelt siden 2013.

Dermatech-Group’s kurser og uddannelser er også internationalt CPD certificeret som de eneste uddannelser i Skandinavien.

Per Kjaersfeldt
Ejer, Dermatech-Group
pk@dermatech-group.com

Information om Dermatech-group ApS