Uddannelse til superhelt

Har du en indre superhelt, som venter på at blive sluppet løs? Så deltag i uddannelsen til superhelt for børn mellem 4-10 år. Det foregår på Næstved Bibliotek lørdag den 4. marts kl. 10.30-12.00.
Grib chancen for at blive en ægte superhelt. Foto: Unsplash

Deltag i vores superhelteuddannelse og få styr på dine kræfter og den rette forklædning – og bliv klar til at tage kampen op mod byens værste skurk. Efter endt uddannelse bliver du udstyret med det sjældne superheltepas og kan bryste dig af titlen som autoriseret superhelt.

Vi starter kl. 10.30 med en oplæsning om superhelte, men kommer du senere, kan du stadig nå at være med i legen.

Væk din indre superhelt til live
Fra januar til juli beskæftiger bibliotekerne i Næstved sig med temaet transformation. Vi har sikkert alle på et tidspunkt drømt om at kunne transformere os til en rigtig superhelt. For selvom det ikke kræver en ydre styrke eller store kræfter at udføre en heltegerning, kan der alligevel være tidspunkter i livet, hvor ekstra kræfter ville være rart. Bare man kunne træde ind i en telefonboks og kort efter komme ud, forvandlet til en helt i stramtsiddende blåt tøj, med et flot ”S” på maven - og iført røde støvler, underbukser og kappe.

Den gratis uddannelse til superhelt er åben for alle børn i alderen 4-10 år. Mød op på Næstved Bibliotek lørdag den 4. marts kl. 10.30-12.00 – og gå hjem som en vaskeægte superhelt!

Grib chancen for at blive en ægte superhelt. Foto: Unsplash