TX-BIGCOMMERCE

BigCommerce udvider sit globale fodaftryk til Danmark, Norge, Sverige og Østrig for at give forhandlere mulighed for at skalere og udvide deres online-forretninger

BigCommerce (Nasdaq: BIGC), der er en førende åben SaaS-e-handelsplatform for både hurtigt voksende og etablerede B2C- og B2B-brands, meddelte i dag, at de har udvidet deres europæiske tilstedeværelse til Østrig, Danmark, Norge og Sverige. BigCommerce vil med denne ekspansion til DACH-landene og Skandinavien og deres fuldt lokaltilpassede teknologi- og partnerøkosystem gerne gøre det muligt for forhandlere af enhver størrelse og kompleksitet at opbygge og skalere deres online-forretning til at tilbyde en brugervenlig shoppingoplevelser til både lokale og internationale kunder og dermed skabe et udvidet omkostningsgrundlag.

Jim Herbert, der er næstformand og administrerende direktør for EMEA hos BigCommerce, udtalte: "BigCommerces ankomst på de nye markeder i DACH-landene og Norden giver regionens forhandlere mulighed for at udnytte en lokaltilpasset, kraftfuld og skalerbar åben SaaS-e-handelsplatform, der ikke tidligere er blevet tilbudt i én samlet løsning." "Med vores gennemprøvede e-handelsplatform vil forhandlere i alle klasser nu have adgang til innovative værktøjer og funktioner, såsom headless, omnichannel og B2B, så de har mulighed for at skabe smukkere og mere engagerende shoppingoplevelser, der er baseret på og styrket af fremsynede teknologiløsninger."

Ifølge brancheforudsigelser vil e-handel i Europa i løbet af de næste par år holde den vækstbane, som coronaviruspandemien har medført. Landene med Europas højeste online shoppingforbrug pr. indbygger er Danmark og Norge med henholdsvis ca. 3.000 og 2.300 euro , hvor 29 % af forbrugerne i Danmark pegede på lethed og bekvemmelighed som den primære drivkraft. I Sverige er andelen af e-handel på det samlede detailmarked steget støt siden 2007, hvor værdien af online-shopping er anslået til 146 milliarder svenske kroner . Med BigCommerces fleksible åbne SaaS-e-handelsplatform kan forhandlere DACH-regionen og Norden nu udvide deres online-forretninger med det formål at:

• skabe alsidige shoppingoplevelser, der skaber vækst. Forhandlerne har adgang til et helt oversat kontrolpanel, support på deres eget modersmål, sikre betalingsfunktioner på flere sprog og med adskillige valutaer. Desuden har de flere værktøjer til rådighed, så de nemt kan designe lokale butiksfacader eller udvide deres kunderækkevidde til nye markeder. Globale forhandlere kan også bruge Multi-Storefront , så de effektivt kan administrere flere butiksfacader, mærker, kundesegmenter og / eller regioner fra én enkelt BigCommerce-butik.
  • levere en omnichannel-shoppingoplevelse og frembringe nye indtægtsstrømme. BigCommerces åbne SaaS-tilgang giver mulighed for direkte integrationer med globale kanaler som Facebook Shopping, Instagram Shopping og TikTok Ads for at hjælpe forhandlere med at udvikle stærke omnichannel-strategier til at styrke deres salg.
  • bruge B2B-funktionaliteten til at opbygge effektive B2B-butiksfacader. BigCommerces avancerede pakke med indbyggede funktioner og stærke økosystem med applikationer til integrationspartnere gør det lettere for B2B-forhandlere at tilbyde kunderne brugervenlige B2C-lignende oplevelser.
  • udnytte headless-teknologi til fremtidsorienterede butiksfacader. Som førende udbyder af headless e-handel og som medlem af MACH Alliance giver BigCommerces integrationer med en række top front-end-rammer og et brancheførende teknologiøkosystem virksomheder mulighed for at bryde fra afhængigheden af en ensarter arkitekturer til at udvikle sig med fleksible og fremtidssikrede teknologiløsninger.

Ansete mærker i Norden, der allerede udnytter BigCommerces platform til at puste nyt liv i og udvikle deres onlinebutikker, omfatter String Furniture , Food Locals , FirstVet , greenworks , Neat og Tell .

Du kan også finde generel information om BigCommerces voksende tilstedeværelse i Europa ved at besøge https://www.bigcommerce.dk/ .

Om BigCommerce

BigCommerce (Nasdaq: BIGC) er en førende software-as-a-service (SaaS) e-handelsplatform, der giver forhandlere af alle størrelser mulighed for at opbygge, innovere og øge deres online-forretning. Som en førende udbyder af en åben SaaS-løsning tilbyder BigCommerce forhandlere avancerede funktioner, tilpasningsmuligheder og kraftig ydelse, som er enkle og brugervenlige. Titusindvis af B2C- og B2B-virksomheder i 150 lande og på tværs af adskillige brancher bruger allerede BigCommerce til at skabe smukke og engagerende onlinebutikker, herunder Skullcandy, S.C. Johnson, Vodafone og SoloStove. BigCommerce har kontorer i London, Kyiv, San Francisco og Sydney. Find mere information på www.bigcommerce.com eller følg os på Twitter , LinkedIn , Instagram og Facebook .

BigCommerce® er et registreret varemærke tilhørende BigCommerce Pty. Ltd. Tredjepart varemærker og servicemærker tilhører deres respektive ejere.

Link:

ClickThru