TVCMALL

TVCMALL bringer en one-stop engrosløsning til MWC 2023

Nylig blev Mobile World Congress (MWC) 2023 afholdt i Barcelona, ​​og det var en stor succes. Mere end 88 000 deltagere og 2400+ udstillere deltog i denne begivenhed, herunder mange leverandører af mobiltelefontilbehør og grossister. Som Europas førende one-stop-shop for mobiltilbehør og engros/integreret forsyningskædeserviceplatform, TVCMALL deltaget også i dette digitale/mobile arrangement. TVCMALL, der er baseret i Shenzhen, Kina, som er verdens elektroniske center, tilbyder kunder en B2B mobiltilbehør engros-, sourcing- og tilpasningsløsning. Forskellige klassiske mobiltelefoncovers med læderfinish, opladere med multifunktioner og Amorus bærbare karaokehøjtalere fra TVCMALL fik stor ros af de fremmødte.

Der er multimedier i denne pressemeddelelse. Se hele meddelelsen her: https://www.businesswire.com/news/home/20230307005694/da/

For at se dette indhold fra mms.businesswire.com, så skal du give din accept på toppen af denne side.

TVCMALL brings one-stop wholesale solution to MWC 2023 (Photo: Business Wire)

MWC er en af ​​verdens vigtigste telekommunikations- og teknologimesser. I løbet af de sidste 4 dage er aspekter som den seneste trend inden for mobilteknologi inklusive intelligent udstyr, 5G-netværk, AI og digitalisering blevet introduceret og delt med resten af ​​verden.

Under showet mødte TVCMALL mange gamle kunder og mange nye venner. Mange af dem er som følger:

1. Top forhandlere og distributører af mobiltelefontilbehør online
  2. B2C platform sælgere, Dropshippere
  3. Fysiske butikker, supermarkedssælgere, teleselskaber
  4. Gave-Tilpasningskunder (især for myndigheder, virksomheder, skoler og andre offentlige ydelser)
  5. OEM & ODM & OBM kunder
  6. Detail & Mobiltelefon værksteder

Mange kunder har samarbejdet med TVCMALL i over ti år siden etableringen i 2008, og de er vokset og udviklet sig hurtigt med TVCMALL. De udtrykte deres store påskønnelse og store taknemmelighed til TVCMALL for at levere en one-stop shop til engros, sourcing, tilpassede tjenester og andre forsyningskædetjenester.

Hvorfor de vælger TVCMALL som énuundgåelig og vigtig langsigtet partner? Fordi TVCMALL tilbyder et komplet produktkatalog med mere end 600.000 SKU'er online, og hver uge opdateres 6.000 nye produkter. Engros-processen, marketingsupport og kundeservice er effektive. TVCMALL har gode intentioner om at vokse sammen med sine kunder.

TVCMALLs omfattende anskaffelsesomkostninger er relativt lave, servicekonsistens og stabilitet er meget stærk. Derfor foretrækker mange kunder one-stop-tjenesteudbydere som TVCMALL.

Under MWC har TVCMALL etableretgod kontakt med nogle fremragende produktleverandører og e-handelstjenesteudbydere (af mobile, 3C elektroniske enheder og tilbehør).

Ii den nærmeste fremtid, med kontinuerlig TVCMALL brand og platform opgradering, vil TVCMALL styrke sit mål, "At hjælpe iværksættere med at realisere deres drømme om at lancere og opretholde en succesfuld detailforretning", og vil overholde sin forretningsdriftsfilosofi "Together we thrive". Med hensyn til specifikke strategier vil TVCMALL følge de 4 følgende anvisninger:

1. Platform branding —Betjen TVCMALL-platformen som et fremtidigt århundrede gammelt brand
  2. Produktisering af tjenesterne - alle tjenester fra TVCMALL sammen med ideen om produktisering.
  3. ProduktDyb pløjning — For at være den bedste skal du trives.
  4. Lokalisering af TVCMALL-tjenesten — Gå globalt og lokalisere: Start lokalt marketing- og serviceteam, dybdegående forståelse og effektiv service.

TVCMALL vil se dig igen i Barcelona 2024!

Se kildeudgaven på businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230307005694/da/