Thisted Bryghus

Tusinder fejrede Limfjordsporteren på Ølfestivalen

Thisted Bryghus har haft 30 mand i sving på festivalen, hvor bryggeriet præsenterede ikke færre end 38 forskellige øl samt flere specialprodukter blandt andet Limfjordsporter Barrel Aged Bourbon og Limfjrodsporter Barrel Aged Thy Whiskey fra Gyrup Gård i Snedsted.
Foto : Christian Kjeldsen
Ikke færre end 14.000 ølelskere har i weekenden gæstet Danske Ølentusiasters årlige Ølfestival i Lokomotivværkstedet i København, hvor Thisted Bryghus fejrede Limfjordsporterens 30 års fjubilæum.

Det skete i en speciel Limfjordsporter Lounge, der mildest talt blev løbet over ende.

- Det er helt vildt. Vi har aldrig oplevet så stor opmærksomhed om Thisted Bryghus på ølfestivalen. Vi har forlængst passeret vores egen rekord i udskænkning af smagsprøver, og vores lounge-tilbud, hvor man har kunnet spise "Hygge Tapas fra Thy" med lokale råvarer og nyde fire forskellige Limfjordsportere til, har været udsolgt, fortæller Bryggeridirektør Aage Svenningsen.

Vilde med Porter med Thy Whiskey
Thisted Bryghus har haft 30 mand i sving på festivalen, hvor bryggeriet præsenterer ikke færre end 38 forskellige øl samt flere specialprodukter blandt andet Limfjordsporter Barrel Aged Bourbon og Limfjrodsporter Barrel Aged Thy Whiskey fra Gyrup Gård i Snedsted.

- Limfjordsporteren er vores signaturøl, og fortjener at blive fejret, og weekendens fejring på Ølfestivalen er startskuddet for en lang række aktiviteter, hvor vi markerer 30 års jubilæet resten af året, siger Aage Svenningsen.

Næste skridt i fejringen af Limfjordsporterens runde dag bliver ved "Øllets Dag" på Thisted Bryghus, hvor Danske Ølentusiasters Thisted-afdeling byder indenfor til ølsmagning lørdag den 7. september. Halvdelen af de 1.200 billetter er forlængst revet væk.

Yderligere informationer:
Bryggeridirektør Aage Svenningsen, tlf. 4024 2522

Download
Brygger Kjeld Vang guider gæsterne igennem prøvesmagningen i Limfjordsporter Loungen
Download
"Thy Hygge Tapas" med Limfjordsporter var totalt udsolgte på Ølfestivalen. Foto : Christian Kjeldsen

Information om Thisted Bryghus

Thisted Bryghus
Bryggerivej 10
7700 Thisted

4024 2522http://www.thisted-bryghus.dk

A/S Thisted Bryghus har vundet prisen som Årets Bryggeri i 2015, 2016 og 2017.

A/S Thisted Bryghus blev i 1902 stiftet på baggrund af det fallerede Thisted Aktiebryggeri.

Som aktieselskab afholder bryghuset hvert år generalforsamling, hvilket kaldes "Den 4. højtid" i Thy. Mere end 1000 aktionærer samles hvert år i Thy Hallen, til en orientering om årets gang på det lokale bryghus. Et arrangement der bl.a. gør Thisted Bryghus aktier ekstremt attraktive.

Følg pressemeddelelser fra Thisted Bryghus

Flere pressemeddelelser fra Thisted Bryghus