TUI opruster med direkte afgang til Thailand

Rejseselskabet TUI indsætter endnu en direkte flyvning fra København til Phuket i Thailand denne vinter på baggrund af øget interesse. TUI er samtidig det eneste selskab med direkte afgange til Krabi-provinsen.

Blue Star Phuket Marriott Resort & Spa, Thailand

Der bliver rig mulighed for at skifte det danske vintervejr ud med tropenætter i det sydlige Thailands ferieparadis. Rejseselskabet TUI er nemlig klar med endnu en direkte afgang til Phuket, hvilket bringer dem op på tre direkte afgange om ugen den kommende vinter. Flyvningerne foretages med TUI’s egen Dreamliner og tager gæsterne direkte til deres destination uden mellemstop.

Tilføjelsen af endnu en afgang sker på baggrund af en øget interesse for oversøiske rejser den kommende vinter, herunder til Thailand, hvor mange danskere historisk set har nydt at tilbringe tiden i de kolde måneder. TUI har lige nu solgt tæt på halvdelen af deres pladser til Thailand, med størst interesse for at komme afsted i januar og februar.

”Det er ikke gået danskernes næse forbi, at Thailand har fjernet de fleste restriktioner og åbnet op for besøgende igen. Vi ser en stigende interesse og har derfor valgt at tilføje en ekstra, ugentlig afgang. Lige nu er det søgninger på rejser til Thailand i november, der er stigende, hvilket også er der, hvor der typisk er flest penge at spare,” siger Kiki Wiese, fungerende pressechef hos TUI.

TUI starter sine flyvninger til Phuket fra november med én afgang om ugen, som bliver til tre afgange om ugen – to til Phuket og en til Krabi – fra december, alle fra Københavns Lufthavn. TUI er det eneste selskab, der har direkte afgange til Krabi-provinsen denne vinter.

Det er både muligt at rejse med TUI til Thailand udelukkende på en flybillet eller som en pakkerejse, hvor både fly, transport og hotel er inkluderet.

Blue Star Phuket Marriott Resort & Spa, Thailand

Information om TUI Danmark A/S