Trods kryptisk udtalelse: Cristiano Ronaldo bliver i Real Madrid

Midt i lørdagens sejrrus efter Champions League-finalen spåede Cristiano Ronaldo tvivl om hvorvidt han har spillet sin sidste kamp i Real Madrid-trøjen. Ifølge spilleselskabet NordicBet er der dog ingen tvivl: Ronaldo fortsætter i Real Madrid.

Blot få minutter efter den historiske tredje Champions League-triumf på stribe, smed Cristiano Ronaldo en bombe af galaktiske dimensioner: Superstjernen antydede kraftigt et sommerexit fra Real Madrid. Men skal man tro spilleselskabet NordicBet, er der ikke megen tro på, at exitsnakken er andet end spil for galleriet.

Bookmakeren giver nemlig i skrivende stund lave odds 1,13 på, at Ronaldo stadig er at finde i den spanske kongeklub i næste sæson. Smutter portugiseren mod al forventning er Paris Saint-Germain og Manchester United de bedste bud. Begge klubber står i odds 6, mens en choktransfer til MLS eller Kina giver pengene 10 gange igen.

”En mand med et ego så stort som Cristiano Ronaldo skifter næppe frivilligt fra et hold, der har vundet Champions League tre gange i streg. Vi kan ganske enkelt ikke se ham skifte til et hold, der alt andet lige er ringere end Real Madrid. Det lugter lidt af et forsøg på at puste lønsedlen endnu højere op”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Hvor spiller Cristiano Ronaldo efter sommerens transfervindue?

Real Madrid                                1,13
Paris Saint Germain                    6,00
Manchester United                      6,00
Hvilken som helst MLS-klub       10,00