Trods hård kritik: Sisto og Jørgensen får genvalg mod Australien

Udskældte Nicolai Jørgensen og Pione Sisto starter inde mod Australien trods tvivlsomme præstationer i åbningskampen. Så klar er spilleselskabet NordicBet i sin vurdering.

Selvom Danmark kunne lune sig med tre point i åbningskampen mod Peru, gav kampen nok engang anledning til flere spørgsmål end svar i den danske offensiv. Både Pione Sisto og Nicolai Jørgensen er blandt fansenes ofre, når der skal peges fingre ad de største syndere i angrebet.

Men skal man tro spilleselskabet NordicBet, er det ikke noget, der giver anledning til en angrebsrokade. Bookmakeren udbyder lave odds 1,40 på en startplads til Jørgensen og Sisto. Til sammenligning giver de nærmeste konkurrenter i form af Kasper Dolberg og Martin Braithwaite odds 2,50.

”Hvis der er noget, Hareide har bevist i løbet af tiden som landstræner, så er det, at han ikke lader sig kue af nationalstemningen. Landstræneren har en enorm tiltro til sin startellever, og vi tror ikke, at han finder anledning til at lave ændringer på baggrund af én kamp. Men det er klart, at historien kan være en hel anden på fredag, hvis offensiven igen kortslutter”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Danmark – Australien sparkes igang torsdag klokken 14 på Samara Arena.

Starter Nicolai Jørgensen inde mod Australien?
JA         1,40

Starter Pione Sisto inde mod Australien?
JA         1,40

Starter Kasper Dolberg inde mod Australien?
JA         2,50

Starter Martin Braithwaite inde mod Australien?
JA         2,50

Find spillene på www.nordicbet.dk under Fodbold – VM – VM Specials