Tre stærke profiler til bestyrelsen for DI Roskilde/Køge Bugt

Mikkel Friis-Holm, adm. direktør i Friis-Holm Chokolade, Martin Vestergaard, direktør i Power Stow A/S og Jeanet Løgsted, adm. direktør i Citoxlab Scantox A/S, er valgt til bestyrelsen for DI Roskilde/Køge Bugt. Det skete på foreningens generalforsamling, der blev holdt på Comwell Køge Strand.

Direktør Carsten K. Jensen fra CKJ Steel A/S blev genvalgt som formand. Produktionsdirektør Christian Midé-Andersen fra F. Junckers Industrier A/S og Supply Chain Director Keld G. Nielsen fra Stryhns fortsætter begge som næstformænd.

- De tre nye medlemmer af bestyrelsen brænder for at skabe gode lokale vilkår for virksomhederne. Jeg ser frem til samarbejdet og til at udbrede kendskabet til arbejdet i regionalforeningen, siger Carsten K. Jensen.

Formanden vil bygge videre på de positive takter, som erhvervslivet i DI Roskilde/Køge Bugt oplever i de her år. Det kræver et tæt samarbejde med både kommuner og uddannelsesinstitutioner.

- Siden 2015 har virksomhederne her i området skabt mere end 5.000 nye private arbejdspladser og har rundet 50.000 i alt. Det er meget positivt. Men hvis den udvikling skal fortsætte, kræver det, at virksomhederne kan blive ved med at ansætte de medarbejdere, de har brug for, siger Carsten K. Jensen.

- Den vigtigste opgave for min bestyrelse er derfor at styrke det lokale samarbejde mellem virksomheder, kommuner og uddannelsesinstitutioner, så vi blandt andet kan sikre flere praktikpladser til fremtidens faglærte unge og bedre lokal infrastruktur for erhvervslivet, siger han.

Bestyrelsen for DI Roskilde/Køge Bugt ser sådan ud:

• Adm. direktør Carsten K. Jensen, CKJ Steel A/S, formand
  • Produktionsdirektør Christian Midé-Andersen, F. Junckers Industrier A/S, næstformand
  • Supply Chain direktør Keld G. Nielsen, Stryhns A/S, næstformand
  • Adm. direktør Pia Larsen, MJ Service A/S
  • Fabriksdirektør Jørn O. Stryger, CP Kelco ApS
  • Direktør Niels Hermansen, dnp denmark A/S
  • Group CEO Thomas Krøyer, LEMAN A/S
  • Adm. direktør Jeanet Løgsted, CiToxLAB Scantox A/S
  • Adm. direktør Mikkel Friis-Holm, Friis-Holm Chokolade A/S
  • Direktør Martin Vestergaard, Power Stow A/S

Yderligere oplysninger fås hos presserådgiver Claus Kaae-Nielsen på clkn@di.dk eller 2332 6829