Tre nye bestyrelsesmedlemmer i DI Vestsjællands bestyrelse

Dansk Industris regionale forening DI Vestsjælland har fået tre nye medlemmer i bestyrelsen.

På generalforsamlingen tirsdag den 26. maj 2020 i DI Vestsjælland blev følgende nyvalgt til bestyrelsen:

· Adm. direktør Lone Backs, Lone Backs Arkitekter ApS
· CEO Benny Smith, Poul Johansen Maskiner A/S
· CEO Henrik Stordal, HBN-Teknik A/S

Siden sidste generalforsamling er et enkelt medlem trådt ud af DI Vestsjællands bestyrelse:

• Adm. direktør Claus Schleiter, Flux A/S

Senior Vice President Steen Søgaard fra H. Lundbeck A/S blev genvalgt som formand, mens regionsdirektør Laila Krytz, COWI A/S og direktør/COO Jan Bybjerg Pedersen, Schoeller-Plast-Entreprise A/S begge blev genvalgt som næstformænd.

DI Vestsjællands bestyrelse består nu af 12 medlemmer og ser sådan ud:

· Formand Senior Vice President Steen Søgaard, H. Lundbeck A/S
· Næstformand regionschef Laila Krytz, COWI A/S
· Næstformand direktør/COO Jan Bybjerg Pedersen, Schoeller-Plast-Enterprise A/S
· Plant Director Mogens Auchenberg, Schneider Electric Danmark A/S
· Adm. direktør Lone Backs, Lone Backs Arkitekter ApS
· CEO René Barington, Frese A/S
· Adm. direktør Christian Bring, Crispy Food A/S
· Direktør Jens-Ole Larsen, Slagelse Transportcenter A/S
· Teknisk chef Tina Klarskov Olesen, Alumichem A/S
· CEO Mogens Stampe Rüdiger, Kongskilde Industries A/S
· CEO Benny Smith, Poul Johansen Maskiner A/S