Tre nye bestyrelsesmedlemmer i DI Vestsjællands bestyrelse

Dansk Industris regionale forening DI Vestsjælland har fået tre nye medlemmer i bestyrelsen.

På generalforsamlingen tirsdag den 15. maj i DI Vestsjælland blev Thomas Hansen adm. direktør i Paul E. Danchell A/S, Jan Bybjerg Pedersen udviklings- og salgsdirektør i Schoeller-Plast-Enterprise A/S og Mogens Stampe CEO i Rüdiger Kongskilde Industries A/S valgt som nye bestyrelsesmedlemmer.

De afløser Managing Director Lars Wiggers Hyldgaard, Danapak Flexibles A/S, direktør Brian Rosendahl, F R Kemi ApS og tidligere direktør Per H. Møller fra Mølbro, som alle er trådt ud af bestyrelsen.

Vice President Steen Søgaard, H. Lundbeck A/S fortsætter som formand, mens regionsdirektør Laila Krytz, COWI A/S og adm. direktør Claus Schleiter, Flux A/S begge er genvalgt som næstformænd.

DI Vestsjællands bestyrelse ser nu sådan ud:

• Vice President Steen Søgaard, H. Lundbeck A/S (formand)
  • Regionsdirektør Laila Krytz, COWI A/S (næstformand)
  • Adm. direktør Claus Schleiter, Flux A/S (næstformand)
  • Fabrikschef Jesper Frandsen, Danish Crown A/S
  • Adm. direktør Thomas Hansen, Paul E. Danchell A/S
  • Partner Lars Hillebrand, Deloitte
  • Adm. direktør Morten Lassen, Viminco A/S
  • Adm. direktør Tina Klarskov Olesen, Nordisk Aluminat A/S
  • Udviklings- og salgsdirektør Jan Bybjerg Pedersen, Schoeller-Plast-Enterprise A/S
  • CEO Mogens Stampe Rüdiger, Kongskilde Industries A/S

Følg Dansk Industri på