Tre nye bestyrelsesmedlemmer i DI Midt Vests bestyrelse

DI Midt Vest har fået tre nye medlemmer i bestyrelsen. På generalforsamlingen mandag den 16. april 2018 blev Senior Director, Head of Production, Martin Wingaa, Bang & Olufsen A/S, adm. direktør Rasmus Niebuhr, Niebuhr Gears og Site Manager Jakob Kyllesbech, FMC Agricultural Solutions valgt til bestyrelsen.

De afløser direktør Kaj Østergaard, HT Bendix A/S, tidligere fabrikschef Sonny Finn Jørgensen, Cheminova A/S og tidligere Director Head of Production Richard Koch, Bang & Olufsen A/S.

Adm. direktør Claus Arberg, Hvidbjerg Vinduet A/S blev genvalgt som formand. Senior Vice President Tommy Rahbek Nielsen, Vestas Wind Systems A/S blev genvalgt som næstformand.

DI Midt Vest bestyrelse ser herefter således ud:

• Adm. direktør Claus Arberg, Hvidbjerg Vinduet A/S (formand)
  • Senior Vice President Tommy Rahbek Nielsen, Vestas Wind Systems A/S (næstformand)
  • Supply Chain Director Tove Kjeldsen, Kelsen Group A/S
  • Adm. direktør Kenn Risbjerg Christensen, A/S Jydsk Aluminium Industri
  • Fabrikschef Kaj Meldgård, Danish Crown A/S
  • Mejeridirektør Claus Nielsen, Arla Foods amba
  • Adm. direktør Michael Nederby, Teccon Form A/S
  • CFO Poul Hansen, Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
  • Adm. direktør Niels Møller Jensen, Herning Vand A/S
  • Senior Director, Head of Production Martin Wingaa, Bang & Olufsen A/S
  • Adm. direktør Rasmus Niebuhr, Niebuhr Gears