Tre nye bestyrelsesmedlemmer i DI Midt Vests bestyrelse

DI Midt Vest har fået tre nye medlemmer i bestyrelsen. På generalforsamlingen mandag den 16. april 2018 blev Senior Director, Head of Production, Martin Wingaa, Bang & Olufsen A/S, adm. direktør Rasmus Niebuhr, Niebuhr Gears og Site Manager Jakob Kyllesbech, FMC Agricultural Solutions valgt til bestyrelsen.

De afløser direktør Kaj Østergaard, HT Bendix A/S, tidligere fabrikschef Sonny Finn Jørgensen, Cheminova A/S og tidligere Director Head of Production Richard Koch, Bang & Olufsen A/S.

Adm. direktør Claus Arberg, Hvidbjerg Vinduet A/S blev genvalgt som formand. Senior Vice President Tommy Rahbek Nielsen, Vestas Wind Systems A/S blev genvalgt som næstformand.

DI Midt Vest bestyrelse ser herefter således ud:

• Adm. direktør Claus Arberg, Hvidbjerg Vinduet A/S (formand)
  • Senior Vice President Tommy Rahbek Nielsen, Vestas Wind Systems A/S (næstformand)
  • Supply Chain Director Tove Kjeldsen, Kelsen Group A/S
  • Adm. direktør Kenn Risbjerg Christensen, A/S Jydsk Aluminium Industri
  • Fabrikschef Kaj Meldgård, Danish Crown A/S
  • Mejeridirektør Claus Nielsen, Arla Foods amba
  • Adm. direktør Michael Nederby, Teccon Form A/S
  • CFO Poul Hansen, Siemens Gamesa Renewable Energy A/S
  • Adm. direktør Niels Møller Jensen, Herning Vand A/S
  • Senior Director, Head of Production Martin Wingaa, Bang & Olufsen A/S
  • Adm. direktør Rasmus Niebuhr, Niebuhr Gears
  • Site Manager Jakob Kyllesbech, FMC Agricultural Solutions

For yderligere oplysninger kontakt konsulent i DI Michael Jul-Nørup Pedersen, tlf.: 2924 7009 eller pressekoordinator Jonas Forup Stubkjær, tlf.: 2830 1544

Adm. koordinator Vinnie Røslau

Ni år i Danmark, 23 år gammel – og Årets lærling er allerede kulturbærer16.4.2018 08:15pressemeddelelse

Årets lærling i DI Midt Vest er først og fremmest dygtig. Han scorer topkarakter på skolen og løser sine arbejdsopgaver med stor omhu. Samtidig er han allerede blevet kulturbærer i sin virksomhed, Plastix A/S i Lemvig. Han hedder Krasimir Deyanov Petrov – blandt venner ’Kris’ – er født i Bulgarien for snart 23 år siden, og han har boet i Danmark i ni år. Siden februar har han kunnet kalde sig industritekniker.

Virksomhederne i Midt Vest mangler hænder og hoveder – og de sidder selv med en del af nøglen til at løse udfordringen12.4.2018 16:10Presseinvitation

Vær med, på Erhvervstræf i DI Midt Vest, når vi stiller skarpt på, hvordan områdets virksomheder kan være med til at løse den voksende udfordring med mangel på arbejdskraft – og blive bedre til at fortælle om sine succeser. Kristian Jensen tager bl.a. pulsen på dansk økonomi, giver sine bud på løsninger på vores udfordringer og sine indspark til, hvad der gør Midt- og Vestjylland til noget særligt.