TrackMan A/S

TRACKMAN lancerer for første gang nogensinde TRACKMAN INDOOR GOLF DAY

22. oktober 2022 inviteres spillere på alle niveauer til at komme ned og prøve indendørs golf i udvalgte golfcentre med TrackMan-teknologi – helt gratis.

TrackMan, verdens førende udvikler af golf-teknologi og indendørs golfsimulatorer, annoncerede i dag, det første TRACKMAN INDOOR GOLF DAY event nogensinde. Eventet bliver afholdt den 22. oktober 2022 i udvalgte indendørs golfcentre med TrackMan-teknologii USA, Storbritannien og i Norden.

"TRACKMAN INDOOR GOLF DAY er en hyldest til det indendørs simulatorgolfspil," siger Klaus Eldrup-Jørgensen, CEO og medstifter af TrackMan. "Da jeg første gang spillede indendørs golf for mange år siden, syntes jeg ikke, det var en god oplevelse, men vi har sidenhen arbejdet hårdt på at skabe en virkelig realistisk indendørs golfoplevelse. Derfor er vi i dag glade for at byde nye spillere velkommen, så de kan opleve alle glæderne ved indendørs golf for første gang.”

TrackMan virtuelle indendørs golf giver en virkelighedstro spilleoplevelse - ikoniske baner som Pebble Beach, Old Course ved St. Andrews og Valderrama er alle genskabt digitalt ned til mindste detalje. TrackMan har mere end 180 baner i det virtuelle bibliotek og flere kommer til hver eneste måned.

TrackMan giver dig også mulighed for at spille en række underholdende spil – inklusive Bullseye, Hit It! og Magic Pond – det giver spillere i alle aldre og på alle niveauer mulighed for at spille med.

"Målet med et åbent hus-arrangement er at give endnu flere spillere mulighed for oplevelsen af indendørs golf, og vi er virkelig glade for, at så mange af vores indendørs golfpartnere i USA, Storbritannien og Norden har sagt ja til at åbne deres døre for gæster, der ønsker at prøve indendørs golf", siger Klaus Eldrup-Jørgensen.

Mere end 220 indendørs centre på tværs af USA, Storbritannien og Norden vil deltage i TRACKMAN INDOOR GOLF DAY i år.

Besøg trackman.com for at finde nærmeste center, der afholder TRACKMAN INDOOR GOLF DAY. Bemærk at hvert center planlægger sit eget event, så tag direkte kontakt til centeret for at få yderligere information om tilmelding og aktiviteter.

Nicholas Alexander Dailey, Marketing Project Manager på nad@trackman.com

Information om TrackMan A/S

TrackMan A/S
Stubbeled 2
2950 Vedbæk

TrackMans hovedsæde ligger i Vedbæk, Danmark.TrackMans patenterede doblar radarteknologi anvendes af verdens bedste tour-professionelle, amatør golfspillere, coaches, udstyrsproducenter og fittere til at levere ultrapræcise data på stort set alle aspekter af bevægelse af både kølle og bold.

Følg pressemeddelelser fra TrackMan A/S

Flere pressemeddelelser fra TrackMan A/S

TrackMan A/S leverer stærkt resultat i et udfordrende år21.5.2021 09:28:28 CEST | Pressemeddelelse

TrackMan har i dag offentliggjort årsregnskabet for 2020 udvisende en stigning i omsætningen med 23% til DKK 741 mio. og en stigning i resultatet før skat med 21% til DKK 251 mio. Væksten i omsætning og resultat kan henføres til en fortsat positiv udvikling i selskabets største forretningsområde inden for golfsporten. Selskabets andet væsentlige forretningsområde inden for baseball oplevede derimod en nedgang i 2020, da størstedelen af turneringsprogrammet og træningen i USA og Japan måtte aflyses som følge af COVID-19. I 2021 forventes en fortsat flot vækst i golfsegmentet, ligesom baseballsegmentet forventes at vokse, når omfanget af turneringskampe og træning vender tilbage til niveauet før COVID-19. Egne medarbejdere og stærke værdier sikrer resultatet Med en eksportandel på mere end 97% af TrackMans samlede omsætning og salg i mere end 60 forskellige lande blev virksomheden udfordret af den periodevise nedlukning af mange lande igennem 2020. Det stillede store krav til selskabets