Top 10: De mest populære mobiler i september

Apple og Samsung indtager top tre med Samsung Galaxy S20+, og Apple iPhone 11 og iPhone SE. Det viser Telias opgørelse over månedens mest solgte mobiler i september.

Apple har i denne måned fire mobiler i top 10. iPhone 11 forbliver på førstepladsen, iPhone SE ryger et hak ned og indtager en tredjeplads, efterfulgt af iPhone 11 Pro. iPhone 11 Pro Max vedholder sin sjetteplads.

Samsung har ligeledes fire mobiler i top 10. Samsung Galaxy S20+ ryger næsten til tops og indtager andenpladsen. Galaxy S10 og Galaxy Note 20 Ultra er begge nye på listen, mens Galaxy S20 indtager en niendeplads.

Huaweis P40 Lite er stigende i popularitet og indtager en syvendeplads. OnePlus Nord vedholder sin femteplads fra sidste måned.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.

Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er omkring 800 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.

Mobildata illustrerer Coronaeffekten: Hjemmearbejde har bidt sig fast15.10.2020 08:58:44 CESTPressemeddelelse

Den politiske opfordring til at arbejde mere hjemme har sat et tydeligt aftryk på pendlertrafikken, der er faldet markant. Det viser tal fra Telias Crowd Insights-analyseredskab, der gennem anonymiserede og aggregerede mobildata tegner et præcist billede af vores rejsemønstre. Selv da smittetallet var lavest, arbejdede knap 15 procent flere danskerne hjemmefra end før coronanedlukningen i marts. Og tendensen ser ud til at fortsætte.