Top 10: De mest populære mobiler i oktober

Apple indtager top tre med den nye iPhone 12 Pro, iPhone SE og iPhone 11 Pro. Det viser Telias opgørelse over månedens mest solgte mobiler i oktober.

Apple har i denne måned seks mobiler i top 10. Den nye iPhone 12 indtager en første plads, efterfulgt af iPhone SE og iPhone 11 Pro. iPhone 12 Pro ryger direkte ind på femteplads, lige efter iPhone 11. iPhone 11 Pro Max falder ét hak i popularitet og indtager en syvende plads.

OnePlus Nord falder en smule i popularitet og indtager en ottende plads.

Motorola er tilbage på listen med Moto E7 Plus, der lander på en niende plads.

Samsung er repræsenteret med to mobiler. Galaxy S20+ indtager sjette pladsen, mens Galaxy A51 er ny på listen og indtager tiende pladsen.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker på Telias hjemmeside.

Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er omkring 800 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.

Mobildata illustrerer Coronaeffekten: Hjemmearbejde har bidt sig fast15.10.2020 08:58:44 CESTPressemeddelelse

Den politiske opfordring til at arbejde mere hjemme har sat et tydeligt aftryk på pendlertrafikken, der er faldet markant. Det viser tal fra Telias Crowd Insights-analyseredskab, der gennem anonymiserede og aggregerede mobildata tegner et præcist billede af vores rejsemønstre. Selv da smittetallet var lavest, arbejdede knap 15 procent flere danskerne hjemmefra end før coronanedlukningen i marts. Og tendensen ser ud til at fortsætte.