Top 10: De mest populære mobiler i november

Apple indtager top tre over månedens mest solgte mobiler i november med tre forskellige versioner af iPhone 12, viser Telias opgørelse. Hele top 10 udgøres af Apple og Samsungs telefoner.

De to giganter Apple og Samsung dominerer november måneds top 10 over de mest solgte mobiler hos Telia. De to selskaber har hhv. seks og fire modeller på listen, der toppes af Apples iPhone 12 Pro, iPhone 12 samt iPhone 12 Pro Max

Samsung runder listen af med tre forskellge versioner af Galaxy S20 samt Galaxy A51

Hele fire modeller er nye på listen i denne omgang, hvor både to versioner af iPhone 12 og to versioner af Galaxy S20 har sneget sig ind i top 10.

Du kan se mere information om mobilerne, herunder priser og butikker, på Telias hjemmeside

Vi er ikke bare et teleselskab. Vi er en verden af digitale oplevelser og kommunikationen til dine venner, din familie, dine kolleger og dine kunder. Vi er omkring 800 nysgerrige medarbejdere, der forstår vores kunders ønsker og behov og igennem intelligente løsninger, bringer dem tættere på alt det, der betyder noget.